Τρίτη, 21 Απριλίου 2015

ΕΣΑμεΑ: Προτάσεις στο πολυνομοσχέδιο του υπ. Παιδείας

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δελτίο Τύπου 20.04.2015


Αρ. Πρωτ.: 885

Στο υπό κατάρτιση νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή, παρεμβαίνει η Ε.Σ.Α.μεΑ. και συγκεκριμένα στις διατάξεις που αφορούν στην Ειδική Εκπαίδευση.

Η Ε.Σ.Α.μεΑ. τονίζει ότι στο νομοσχέδιο εμπεριέχονται θετικές διατάξεις, όπως η διάταξη με την οποία υιοθετείται ο όρος «Ειδική Εκπαίδευση» και η κατάργηση του αδόκιμου όρου «Ειδική Αγωγή». Πρέπει όμως να αναφερθεί ότι σε συνάντηση της Ε.Σ.Α.μεΑ. με την ηγεσία του υπουργείου συζητήθηκε πρόταση της Ε.Σ.Α.μεΑ. που αφορούσε στη δημιουργία Ομάδας Εργασίας στο Υπουργείο Παιδείας με τη συμμετοχή εκπροσώπων της Ε.Σ.Α.μεΑ. για το σχεδιασμό δράσεων, μέσω των οποίων θα διευθετηθούν άμεσα και κατεπείγοντα θέματα, ώστε το νέο σχολικό έτος 2015 -2016 στις σχολικές δομές της ειδικής εκπαίδευσης να ξεκινήσει χωρίς τα συνήθη προβλήματα! Η υλοποίηση της ανωτέρω πρότασης, η οποία έτυχε της αποδοχής του υπουργού, αναμένεται ακόμα.

Η Ε.Σ.Α.μεΑ. με γνώμονα τα μείζονα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια στην Ειδική Εκπαίδευση και τα οποία αφορούν είτε σε θεσμικά θέματα, είτε στη λειτουργία των σχολικών δομών Ειδικής Εκπαίδευσης, είτε στην επαγγελματική αποκατάσταση των εκπαιδευτικών με αναπηρία και ατόμων με αναπηρία που ανήκουν στο Ε.Β.Π. και Ε.Ε.Π, επικεντρώνεται στην κατάθεση προτάσεων που στοχεύουν στην άμεση επίλυσή τους.

Επιγραμματικά:

• Συμπερίληψη διατάξεων για την άμεση επαγγελματική αποκατάσταση των εκπαιδευτικών με αναπηρία, όπως και των ατόμων με αναπηρία που ανήκουν στο Ε.Ε.Π. και στο Ε.Β.Π.

• Σύσταση τμήματος για θέματα ειδικής εκπαίδευσης στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

• Παρατηρήσεις επί των διατάξεων του άρθρου 47 του νομοσχεδίου, που αφορά συγκεκριμένα στην Ειδική Εκπαίδευση.

Αναλυτικά οι προτάσεις στην επιστολή της Ε.Σ.Α.μεΑ.
Το δελτίο Τύπου σε μορφή MS Word 2013 (136.01 KB)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.