Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

Γιατί οι εκπαιδευτικοί επιλέγουν το επάγγελμά τους

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τι δείχνει έρευνα που έγινε στη Μεγάλη Βρετανία.

Τους βασικούς λόγους που οι εκπαιδευτικοί επιλέγουν το επάγγελμά τους παρουσιάζει έρευνα της Ένωσης Εκπαιδευτικών και Λεκτόρων (ALT) σε δείγμα 858 εκπαιδευτικών που δημοσιεύτηκε στο The Guardian.

Οι μεγάλες σε διάρκεια διακοπές δεν είναι ο βασικός λόγος για την επιλογή του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού, αλλά η αγάπη για τη διδασκαλία και για την εργασία κοντά σε παιδιά και εφήβους όπως διαπιστώνει κανείς από τα αριθμητικά δεδομένα της έρευνας.

Συγκεκριμένα η πρώτη σε συχνότητα εμφάνισης απάντηση ήταν η απόλαυση που προσφέρει η εργασίας δίπλα σε νέους (80.90%) ενώ 74.8% συγκέντρωσε η απάντηση ότι θέλουν να κάνουν τη διαφορά και στην 3η θέση ήταν ότι καμιά μέρα δεν είναι ίδια στο σχολείο (56.9%).

Ο τέταρτος λόγος που καταγράφηκε στην έρευνα ήταν η επιρροή που άσκησαν οι δικοί τους δάσκαλοι στους ίδιους. Συγκεκριμένα ποσοστό 37.5% συγκέντρωσε η απάντηση ότι εμπνεύστηκαν από το δάσκαλό τους.
Η αγάπη για το αντικείμενο της διδασκαλίας συγκέντρωσε ποσοστό 36.10% ενώ η απάντηση ότι η διδασκαλία είναι διασκέδαση είχε ποσοστό εμφάνισης της τάξης του 32,5%.


Other (specified)
6.70
Limited career options after graduating
7.30
Avoiding having to use childcare if have or starting a family
9.60
Poor experience in my own education
13.40
Family members work in education
16.40
Having longer holidays
19.80
Great experience in my own education
29.80
To have fun
32.50
Love of my subject
36.10
Inspired by my teacher(s) at school
37.50
Variety - every day is different
56.90
Want to make a difference
74.80
Enjoy working with children and young people
80.50
Στην ίδια έρευνα καταγράφηκαν και οι λόγοι για τους οποίους οι εκπαιδευτικοί θέλουν να εγκαταλείψουν το επάγγελμά τους. Πρώτη σε συχνότητα απάντηση ήταν ο φόρτος εργασίας ενώ υψηλά ποσοστά συγκέντρωσαν οι απαντήσεις που αφορούσαν τις συνεχείς αλλαγές στα προγράμματα σπουδών, τη συμπεριφορά των μαθητών και την απαξίωση των δασκάλων.

Άλλο ένα εντυπωσιακό στοιχείο που δεν καταγράφεται στους λόγους επιθυμίας παραίτησης και προκύπτει από άλλα σημεία της έρευνας είναι το γεγονός ότι το 63% των εκπαιδευτικών δήλωσε ότι δεν του αρέσει το σύστημα αξιολόγησης που εφαρμόζεται από τον φορέα OFSTED (Ο φορέας Ofsted (Office for Standards in Education) είναι αρμόδιος σε εθνικό επίπεδο για την αξιολόγηση των σχολείων και ιδρυμάτων καθώς και την μακροσκοπική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος πηγή).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.