Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Δεν το βάζει κάτω ο Αφγανός που επιχείρησε να περάσει τη Μάγχη με σχεδία

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δηλώνει αποφασισμένος να φτάσει κάποτε στη Βρετανία.

Οι άνδρες της ακτοφυλακής τού είπαν πως θα μπορούσε να έχει πνιγεί. Οι φίλοι του τον θεωρούν τρελό. Αλλά ο Αφγανός μετανάστης Asif Hussainkhil, που επιχείρησε να διασχίσει τη Μάγχη με πλεούμενο που είχε φτιάξει από έξι ξύλινες σανίδες κι ένα σεντόνι, είναι αποφασισμένος να προσπαθήσει ξανά.

«Θα συνεχίσω να προσπαθώ γιατί είναι η μοίρα μου να πάω στην Αγγλία», λέει στη Daily Mail ο 33χρονος, που εντοπίστηκε στη Μάγχη, στις θαλάσσιες οδούς που χρησιμοποιούν τα πλοία που διασχίζουν το κανάλι.

Ήδη συγκεντρώνει τα υλικά για να φτιάξει νέα σχεδία. «Η αστυνομία κατέστρεψε τη βάρκα μου, θα φτιάξω άλλη. Αν δεν με είχε σταματήσει η ακτοφυλακή θα είχα φτάσει στη Βρετανία. Είμαι θυμωμένος γι’ αυτό», συνεχίζει.

«Στο ταξίδι μου τραγουδούσα μόνος μου επειδή ήμουν ευτυχισμένος. Είμαι σίγουρος πως πήγαινα σωστά», λέει- παρότι δεν είχε πυξίδα και σύμφωνα με την ακτοφυλακή τα ρεύματα τον έσπρωχναν στις άγριες ακτές του Ατλαντικού.

Σύμφωνα με όσα είπε στη βρετανική εφημερίδα, έφυγε από το χωριό του, κοντά στην Καμπούλ του Αφγανιστάν, στα 19 του χρόνια, επειδή οι Ταλιμπάν τον πίεζαν να ενταχθεί στις τάξεις τους.

Έκτοτε ταξίδεψε σε εννέα χώρες- μεταξύ αυτών το Ιράν, τη Σερβία και την Ελβετία- πριν φτάσει στη Γαλλία με σκοπό να περάσει στο Ντόβερ. Σήμερα ζει σε σκηνή στο Καλαί.

«Έζησα και δούλεψα σε πολλά μέρη αλλά αντιμετώπισα ρατσισμό, κι έτσι ήθελα να συνεχίσω. Έχω ακούσει καλά πράγματα για τη συμπεριφορά των ανθρώπων στη Βρετανία, είναι το όνειρό μου να φτάσω εκεί και θα συνεχίζω να προσπαθώ», τονίζει.

Η προσπάθειά του με το αυτοσχέδιο πλεούμενο ήταν η τρίτη απόπειρα να περάσει στη Βρετανία. Στις προηγούμενες δύο είχε επιχειρήσει να διασχίσει τη Μάγχη κολυμπώντας, με ξύλινα «βατραχοπέδιλα» δεμένα στα πόδια του, αλλά βρέθηκε και πάλι μπροστά του η ακτοφυλακή.

«Θέλω πραγματικά να δουλέψω σκληρά στην Αγγλία και να δείξω στους πολίτες της πως μπορώ να υπηρετήσω την κοινωνία τους», συνεχίζει. «Αυτή τη φορά θα φτιάξω ένα ειδικό σκάφος που θα πηγαίνει γρηγορότερα από το προηγούμενο για να μη με πιάσουν. Δεν είναι επικίνδυνα στη θάλασσα, ξέρω πως μπορώ να φτάσω απέναντι, είναι το όνειρό μου».








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.