Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Η 9χρονη που συγκίνησε κωφό αθλητή

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ένα μήνυμα που έγραψε ένα 9χρονο κοριτσάκι με προβλήματα ακοής, προκάλεσε ιδιαίτερη συγκίνηση στον κωφό αθλητή, Ντέρικ Κόουλμαν, καθώς επίσης και σε όλους όσοι το διάβασαν στο διαδίκτυο.



Ο Κόουλμαν είναι επιθετικός των Seattle Seahawks, αμερικανικής ομάδας ράγκμπι και έγινε γνωστός παγκοσμίως, καθώς κατάφερε να ασχοληθεί επαγγελματικά με ένα δύσκολο άθλημα, παρότι είχε αυτή την ιδιαιτερότητα.



Πιο σημαντικό κι από την προσωπική του επιτυχία είναι το παράδειγμα που δίνει στην 9χρονη Ράιλι Κόβαλτσικ, η οποία αντιμετωπίζει προβλήματα ακοής.

«Είσαι η πηγή έμπνευσής μου. Αγαπητέ Ντέρικ Κόουλμαν, γνωρίζω πως αισθάνεσαι. Χρησιμοποιώ κι εγώ ακουστικά βαρηκοΐας. Βάλε τα δυνατά σου, κάνε ό,τι καλύτερο μπορείς. Εγώ σε πιστεύω Ντέρικ. Έκανες καλή δουλειά στο παιχνίδι της 20ης Ιανουαρίου. Πάμε Σιάτλ! Δες τι έχουμε κοινό οι δυο μας. Χρησιμοποιώ ακουστικά βαρηκοΐας και αγαπώ τον αθλητισμό. Έχω μια δίδυμη αδελφή, η οποία επίσης χρησιμοποιεί ακουστικά».

Το συγκινητικό αυτό μήνυμα ανέβασε στο twitter, ο Τζέικ Κόβαλτσικ, ο οποίος μάλιστα έγραψε κάτι εξίσου αξιοσημείωτο.



«Ενέπνευσες τα μικρά μου κοριτσάκια με τέτοιο τρόπο που εγώ δεν μπορούσα. Σε ευχαριστώ πολύ».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.