Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Η Μπαρτσελόνα δεν πλήρωνε τον Αμπιντάλ!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Του έκανε κρατήσεις για κάθε μήνα που δε συμμετείχε στο υπόλοιπο γκρουπ λόγω του καρκίνου.

Μια σοβαρή αποκάλυψη έκανε ο Ερίκ Αμπιντάλ μιλώντας στην «Equipe».

Ο Γάλλος στάθηκε στον τελευταίο του χρόνο στη Μπαρτσελόνα, λέγοντας πως οι Καταλανοί δεν του κατέβαλαν τα χρήματά του για όσους μήνες ήταν εκτός ομάδας παλεύοντας με τον καρκίνο, κάτι το οποίο δεν είχε γίνει γνωστό μέχρι σήμερα και πολλοί πίστευαν πως ο αριστερός μπακ αμειβόταν κανονικά, όπως ο Τίτο Βιλανόβα, που βρισκόταν σε παρόμοια κατάσταση.

«Η αποχώρησή μου δεν έγινε για οικονομικούς λόγους» ανέφερε αρχικά ο ποδοσφαιριστής της Μονακό, εννοώντας πως δεν ζήτησε περισσότερα χρήματα από τους «μπλαουγκράνα» και συνέχισε: «Το μεγαλύτερο αποδεικτικό στοιχείο είναι ότι ο σύλλογος δεν με πλήρωνε όλους τους μήνες που ήμουν άρρωστος. Το συμβόλαιό μου έφτασε σε ολοκλήρωση και ήμουν προετοιμασμένος για παν ενδεχόμενο, αλλά το να μην ανανεώσω ήταν περίπλοκη και δύσκολη απόφαση».

Τέλος, για τη ζωή του στο Πριγκιπάτο του Μονακό πρόσθεσε: «Όπως και να ‘χει, τώρα έχω την εμπιστοσύνη του προπονητή και του προέδρου. Χτύπα ξύλο, όλα είναι μια χαρά αν και είναι αλήθεια πως μια περίοδο της ζωής μου είχα αμφιβολίες για την καριέρα μου. Η περιπέτεια στη Μπαρτσελόνα τελείωσε και είμαι χαρούμενος που ξεκίνησα μία νέα με τη φανέλα της Μονακό».

Η Μπαρτσελόνα δεν πλήρωνε τον Αμπιντάλ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.