Μέσω εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης επιλέγει να ενημερώνεται η πλειονότητα των νέων, σύμφωνα με έρευνα του ινστιτούτου Reuters, που βασίστηκε σε 50.000 κατοίκους 26 χωρών του κόσμου.
Ποσοστό 28% των νέων 18 έως 24 ετών χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κυρίως το Facebook για την ειδησεογραφική του ενημέρωση, έχοντας πλέον εγκαταλείψει την τηλεόραση ως πρωταρχική πηγή ειδήσεων.
Το ποσοστό των αναγνωστών που επέλεξε να δαπανήσει κάποιο χρηματικό ποσό για την αγορά συνδρομής ή για να αποκτήσει τη δυνατότητα ανάγνωσης κάποιου άρθρου δεν ξεπερνούσε το 10% στις αγγλόφωνες χώρες.
Τα στοιχεία αυτά αποδεικνύουν ότι τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης πρέπει να ανακαλύψουν ένα νέο πρότυπο κερδοφορίας για να παραμείνουν βιώσιμα παρότι η δημοσιογραφική έρευνα είναι αυτή που συνεχίζει να παράγει πρωτότυπα και σημαντικά θέματα.
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.