Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Ντρεπόταν τόσο για τα κιλά της που δεν άφηνε ούτε τον άνδρα της να τη δει γυμνή

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η 25χρονη έχασε 27 κιλά και είδε τη ζωή της να αλλάζει - Δείτε φωτογραφίες.

Περίπου έξι χιλιάδες θερμίδες την ημέρα κατανάλωνε η 25χρονη Rebecca Hendry από τη Βρετανία και ντρεπόταν τόσο πολύ για το σώμα της που δεν άφηνε τον άνδρα της να τη δει γυμνή.

Έφτασε κάποια στιγμή τα 97 κιλά και η εικόνα της τής προκαλούσε τόση ντροπή που δεν γδυνόταν ποτέ μπροστά στον άνδρα της, Mark.

Έτρωγε διαρκώς σνακ, τσιπς, γλυκά, σοκολάτες και πρόχειρο φαγητό μέχρι που αποφάσισε να βάλει τη ζωή της σε άλλη ρότα, υιοθέτησε υγιεινή διατροφή και πρόγραμμα άσκησης κι έχασε 27 κιλά. Τότε ξαναβρήκε την αυτοπεποίθησή της.

«Είναι και ο άνδρας μου σωματώδης αλλά είχαμε φτάσει να τρώμε την ίδια ποσότητα και μετά δύο ώρες αργότερα συνεχίζαμε με σνακ μπροστά στην τηλεόραση», περιγράφει η 25χρονη στην εφημερίδα Mirror.

«Ήμουν τεράστια. Ο Mark πάντα με υποστήριζε και πάντα μου λέει πως θα με αγαπάει ό,τι και να γίνει αλλά δεν ένιωθα πια εγώ καλά με τον εαυτό μου. Ντρεπόμουν να αλλάξω ρούχα μπροστά του γιατί με ενοχλούσε αυτό που έβλεπα στον καθρέφτη. Φορούσα μόνο φαρδιά ρούχα και η αυτοπεποίθησή μου είχε πιάσει πάτο. Μια μέρα απλώς ξύπνησα και αποφάσισα πως κάτι έπρεπε να κάνω. Άρχισα εφαρμόζοντας πιο υγιεινές συνταγές στο μαγείρεμα και κάνοντας λίγο περπάτημα. Τα κιλά έφευγαν έτσι απλά. Τώρα είμαι πολύ πιο ευτυχισμένη και έχω πολλή περισσότερη ενέργεια», εξηγεί.

Το ζευγάρι παντρεύτηκε το 2012 και έχει δύο κόρες, την 6χρονη Jessica και την 3χρονη Amelia.

Η χαμηλή αυτοεκτίμηση της Rebecca είχε ως αποτέλεσμα να θέλει συνέχεια να είναι κλεισμένη στο σπίτι και να ντρέπεται ακόμα και να πάει τις κόρες της με τα πόδια στο σχολείο επειδή ίδρωνε πολύ και λαχάνιαζε αμέσως. Φοβόταν πως τα άλλα παιδιά θα κορόιδευαν τις κόρες της λόγω της μαμάς τους.

Με την ενέργεια που έχει βρει όμως χάνοντας τόσα κιλά πηγαίνει τις κόρες της στο σχολείο κάθε μέρα και τρέχει μαζί τους στο πάρκο.










Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.