Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Τι φαγητό κατανάλωσε μία έφηβη με ανορεξία μέσα σε έναν ολόκληρο μήνα

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η ιστορία της νεαρής που λάμβανε 20 θερμίδες τη μέρα.

Για σχεδόν μισό χρόνο, η Chloe Shelton κατανάλωνε μόλις 20 θερμίδες την ημέρα, καθώς έπασχε από νευρική ανορεξία. Η 17χρονη τότε κοπέλα, έχασε το διάστημα αυτό 25 κιλά!

Το ημερήσιο διαιτολόγιο της περιελάμβανε λίγο μαρούλι, ένα τέταρτο του αγγουριού, ένα κουτάκι Coca Cola zero και 10 φλιτζάνια πράσινο τσάι για να κρατάει τον εαυτό της ενυδατωμένο. Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Sun, η Chloe ξεκίνησε να πάσχει από ανορεξία στην ηλικία των 7 ετών όντας μαθήτρια στο δημοτικό σχολείο, όταν έπεσε θύμα εκφοβισμού για τα κιλά της.

Η ίδια ισχυρίζεται ότι τότε ένιωθε μια φωνή στο κεφάλι της που την ενθάρρυνε να λιμοκτονεί. Μιλώντας για την ακραία διατροφή της, η Chloe είπε πως στα 16 της έτρωγε τόσο λίγο φαγητό που έφτανε περίπου 100 έως 200 θερμίδες την ημέρα. Μέχρι τα 17 της, έφτανε να προσλαμβάνει μόλις 20 θερμίδες την ημέρα, μια συνήθεια που κράτησε περίπου 6 μήνες.



Στη φωτογραφία μάλιστα φαίνεται τι κατανάλωσε σε ποσότητα, σε διάστημα ενός ολόκληρου μήνα.



Σύμφωνα με τον γιατρό Carol Cooper, η δίαιτα της Chloe είχε καταστροφικές συνέπειες για το σώμα της. Άρχισε να στερείται ενέργεια, να μην παίρνει βιταμίνες και η διατροφή να επηρεάζει συνολικά το σώμα της. Η ίδια παραδέχτηκε ότι δεν κατάλαβε ότι έπασχε από ανορεξία παρά μόνο αρκετά αργότερα, όταν πήγε στο κολλέγιο.

«Ξεκίνησα να ασκούμαι αναγκαστικά για δυόμισι ώρες κάθε μέρα. Άρχισα επίσης τη λήψη καθαρτικών, παίρνοντας περίπου 20 τη μία φορά. Προκάλεσα προβλήματα στο πεπτικό μου σύστημα, επιληπτικές κρίσεις, ακόμη και παραισθήσεις. Η νοσοκόμα του κολεγίου νόμιζε ότι είχα διατροφική διαταραχή και ήρθε σε επαφή με μια Υπηρεσία Εφηβικής Ψυχικής Υγείας που αργότερα, μου έκανε επίσημα διάγνωση. Τελικά με έβαλαν σε κρεβάτι για ανάπαυση για 4 μήνες. Εγώ ζύγιζα μόλις 24 κιλά. Ήμουν τόσο αδύναμη ώστε η μαμά μου έπρεπε να με βοηθάει να σηκώνω το κεφάλι μου. Ο ρυθμός της καρδιάς μου ήταν πιο αργός, τα μαλλιά μου άρχισαν να πέφτουν και το δέρμα μου άρχισε να γίνεται γκρι. Ήμουν πάντα κρύα, η αναπνοή μου ήταν σιγανή και δεν μπορούσα να περπατήσω χωρίς βοήθεια. Είχα επίσης προβλήματα ύπνου. Πέθαινα. Ήταν τρομακτικό», περιγράφει η κοπέλα.



Τώρα πια, χάρη στην οικογένειά της, τον φίλο της και το μικρό της κατοικίδιο, μια γάτα, η 18χρονη έχει αλλάξει τη ζωή της, ζυγίζει σχεδόν 54 κιλά και θα λάβει μέρος στο διαγωνισμό για τη Μις Leicester. Επίσης σπουδάζει Ψυχολογία και Συμβουλευτική στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Όπως λέει η ίδια θέλει να ευαισθητοποιήσει για το πόσο αηδιαστικό κάνει το σώμα η ασθένεια αυτή, και πόσο αφύσικη είναι. «Αυτό δεν είναι ένα παιχνίδι. Αυτή η ασθένεια σχεδόν με σκότωσε αρκετές φορές», είπε χαρακτηριστικά. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.