Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

To σκάνδαλο της Volkswagen κλονίζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες διεθνώς

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Πραγματοποιήθηκε έρευνα στη γαλλική έδρα της Volkswagen

Κατασχέθηκαν έγγραφα και υλικό πληροφορικής.

Έρευνα πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στη γαλλική έδρα της Volkswagen, στη Βιγιέ-Κοτερέ (βόρεια Γαλλία), στο πλαίσιο της έρευνας για τους παραποιημένους κινητήρες ντίζελ της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δήλωσε δικαστική πηγή επιβεβαιώνοντας δημοσίευμα της Journal du Dimanche.

Ερευνητές μετέβησαν επίσης στα γραφεία της Volkswagen στο Ρουασί, στα βόρεια προάστια του Παρισιού. Κατασχέθηκαν έγγραφα και υλικό πληροφορικής.

Όπως και άλλες χώρες, η γαλλική δικαιοσύνη ξεκίνησε στις αρχές Οκτωβρίου έρευνα για «επιβαρυμένη απάτη» για το σκάνδαλο στη Volkswagen, η οποία κατηγορείται ότι είχε εγκαταστήσει στους κινητήρες ντίζελ λογισμικό με σκοπό να στρεβλώσει τα αποτελέσματα των αντιρυπαντικών δοκιμών ώστε τα αυτοκίνητά της να περάσουν ως πιο «πράσινα» από ό,τι πραγματικά ήταν.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας κατέταξε το 2012 τα καυσαέρια των κινητήρων ντίζελ στην κατηγορία των βέβαιων καρκινογόνων.

Αυτή την εβδομάδα η έδρα της Volkswagen στην Ιταλία ερευνήθηκε από την αστυνομία, όπως και στη Γερμανία στις αρχές του μήνα. Εκπρόσωπος της εισαγγελίας του Μπρούνσβικ (βόρεια Γερμανία) δήλωσε την Παρασκευή ότι η γερμανική έρευνα επέτρεψε να ταυτοποιηθούν «περισσότεροι από δύο αλλά σαφώς λιγότεροι από δέκα» υπάλληλοι που φέρονται ότι ήταν υπεύθυνοι για την τοποθέτηση του αμφισβητούμενου λογισμικού.

Σε ολόκληρο τον κόσμο περίπου 11 εκατομμύρια οχήματα έφεραν το παράνομο λογισμικό, τόσο της VW όσο και της Audi, της Skoda και της SEAT, παραδέχθηκε η εταιρία. Σχεδόν ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα έχουν πουληθεί στη Γαλλία, σύμφωνα με τη γαλλική θυγατρική της Volkswagen.

Στο μεταξύ, πηγές που επικαλείται το πρακτορείο Reuters ανέφεραν πως η Volkswagen είχε κατασκευάσει διαφορετικές εκδοχές του λογισμικού εξαπάτησης των δοκιμών εκπομπών ρύπων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων της.

Στη διάρκεια επτά χρόνων η Volkswagen είχε αλλάξει το παράνομο λογισμικό της για τέσσερις τύπους κινητήρων, ανέφεραν τρεις άνθρωποι που γνωρίζουν την υπόθεση, μεταξύ των οποίων ένας διευθυντής της VW με γνώση του θέματος και ένας αξιωματούχος των ΗΠΑ που πρόκειται στην έρευνα στην εταιρία.

Εκπρόσωποι της VW στην Ευρώπη και στις Ηνωμένες Πολιτείες αρνήθηκαν να σχολιάσουν, επικαλούμενοι τις συνεχιζόμενες έρευνες της εταιρίας και των αρχών στις δύο περιοχές.

Στις 18 Σεπτεμβρίου η VW παραδέχθηκε δημόσια ότι χρησιμοποιούσε λογισμικό που φανέρωνε πότε ένα όχημα ντίζελ περνούσε από δοκιμή και χαμήλωνε προσωρινά τις εκπομπές τοξικών ρύπων ώστε να «περάσει» τους κανονισμούς των ΗΠΑ.

Όταν άρχισε να χρησιμοποιεί το παραποιημένο λογισμικό το 2008, η VW το τοποθέτησε στο κινητήρα ντίζελ EA189. Το λογισμικό προστέθηκε στη συνέχεια στον νεότερο ντιζελοκινητήρα EA288.

«Η VW θα έπρεπε να ανασχηματίζει το λογισμικό για κάθε [νέα] γενιά κινητήρων», δήλωσε ο αξιωματούχος των ΗΠΑ που πρόσκειται στη συνεχιζόμενη έρευνα για τη VW.

-------

Ψήφος εμπιστοσύνης στη Volkswagen από τους Γερμανούς


Τα δύο τρίτα των Γερμανών συνεχίζουν να πιστεύουν ότι η Volkswagen κατασκευάζει «εξαιρετικά» αυτοκίνητα, παρά το σκάνδαλο με τις παραποιημένες τιμές ρύπων που έπληξε την εικόνα της, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα.

Το 65% των ερωτηθέντων είπαν ότι συμφωνούν απόλυτα ή σε μεγάλο βαθμό ότι το σκάνδαλο πήρε υπερβολικές διαστάσεις και ότι η VW συνεχίζει να κατασκευάζει εξαιρετικά αυτοκίνητα, σύμφωνα με τα ευρήματα ανεξάρτητης διαδικτυακής έρευνας της εταιρίας Prophet, στην οποία συμμετείχαν 1.000 άτομα.

Έξι στους 10 είπαν ότι δεν πιστεύουν ότι ο θεσμός «Made in Germany» θα πληγεί μακροπρόθεσμα από το σκάνδαλο, ενώ το 63% των συμμετεχόντων εκτίμησε ότι η υπόθεση σύντομα θα ξεχαστεί.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr και http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.