Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

Ο μικρός Θωμάς έχει ανάγκη την βοήθειά μας

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Το όνομα μου είναι Βασιλική Ζώη και έχω ευλογηθεί να είμαι θεία ενός πανέμορφου μικρού αγοριού, σχεδόν 13 ετών. Λίγες μέρες μετά τα τρίτα του γενέθλια ο μικρός μου έπεσε σε διαβητικό κόμμα. Οι πρώτες μέρες στο νοσοκομείο ήταν οι πιο τρομακτικές της ζωής μου. Οι γιατροί ήταν απόλυτα απαισιόδοξοι. Ήταν πολύ μικρός και κανείς δεν μπορούσε να προεξοφλήσει ποιες θα ήταν οι συνέπειες του επεισοδίου. Ο Θωμάς μου ήταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας για πολλές εβδομάδες μέχρι να καταφέρει να αναρρώσει. Η Διάγνωση ήταν Διαβήτης Τύπου 1. Από εκείνες τις μέρες και μετά όλα άλλαξαν. Από τότε η ζωή του εξαρτάται από την ινσουλίνη καθώς είναι απόλυτα ινσουλινοεξαρτωμενος. 

Η μητέρα του Θωμά δεν μπορούσε να διαχειριστεί την κατάσταση. Ο πατέρας του Θωμά τους εγκατέλειψε όταν ο Θωμάς ήταν μόλις 6 μηνών και η μητέρα του δε μπόρεσε να το ξεπεράσει. Κατηγορούσε τον εαυτό της για τα πάντα. Από τότε μέχρι και σήμερα χρειάζεται ιατρική περίθαλψη. Από τη στιγμή που πήραμε εξιτήριο αποφάσισα να αναλάβω την κηδεμονία και πλήρη ευθύνη του μικρού μου αγοριού. Έτσι, έπρεπε να του διδάξω πως θα μπορέσει να ζήσει με την αρρώστια του. Να είναι δυνατός για να μπορεί να διαχειριστεί τη ζωή του. 

Τα πράγματα είναι πραγματικά δύσκολα για τον αγαπημένο μου Θωμά. Δεν μπορεί να ζήσει μια φυσιολογική ζωή. Ο Θωμάς μου δεν μπορεί να κάνει ό,τι κάνουν τα περισσότερα παιδιά. Οι γιατροί του απαγόρευσαν τα πιο φυσικά πράγματα για ένα αγόρι της ηλικίας του. Δεν μπορεί να τρέξει, να παίξει στο έδαφος ή να κολυμπήσει στη θάλασσα. Δεν μπορεί να μείνει έξω, κάτω από τον ήλιο και κουράζεται εύκολα. Αν και είναι πολύ δύσκολο για το μικρό πρίγκιπα μου να επικεντρωθεί στα μαθήματα του σχολείου του, καταφέρνει να είναι ένας καλός μαθητής. Δεν μπορεί ακόμη να πάει σε μία κατασκήνωση ή σε μια εκδρομή και έχει να ακολουθήσει ένα πολύ περιορισμένο πρόγραμμα για ολόκληρη τη ζωή του. Πρέπει να ακολουθεί μια συγκεκριμένη διατροφή, χωρίς γλυκά, καραμέλες, παγωτά, ή ακόμα και προϊόντα άρτου. Έχει ένα πρότυπο πρόγραμμα σε καθημερινή βάση κάνοντας 4 ενέσεις ινσουλίνης καθώς και ανά τακτά χρονικά διαστήματα μέσα στη μέρα μετρώ το σάκχαρο στο αίμα του με τον σακχαρομετρητή. 


Πρέπει να ξυπνάει στις 7:30 κάθε πρωί, ακόμα και όταν δεν έχει σχολείο, έτσι ώστε να μετρηθεί και να κάνει την πρώτη ένεση της ημέρας. Επειδή είναι πολύ λεπτός,δε μπορεί να κάνει την ένεση μόνος του. Κάποιος άλλος πρέπει να είναι όλη την ώρα κοντά του. Αυτό όπως καταλαβαίνετε καθιστά ακόμα δυσκολότερη την κατάσταση γιατί είναι ανέφικτο να εργάζομαι πολλές ώρες.Ο Θωμάς μου δεν παραπονιέται. Είναι πάντα με ένα μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπό του, ακόμη κι όταν πρέπει να μπαίνει στο νοσοκομείο. Ο παιδικός κόσμος μπορεί να είναι πραγματικά σκληρός μερικές φορές. Στο σχολείο πολλά παιδιά τον κοροϊδεύουν και σε δημόσιους χώρους τον κοιτάζουν περίεργα, όταν αυτός μετρά το σάκχαρο στο αίμα του ή κάνει την ένεση. 

 

Πέφτει σε κώμα αρκετά συχνά τα τελευταία χρόνια. Εκείνες τις στιγμές πρέπει να τον πάω αμέσως στο νοσοκομείο, έτσι ώστε να πάρει τη θεραπεία που πρέπει ο οργανισμός του. Έχει επεισόδια υπογλυκαιμίας σχεδόν κάθε μέρα και δυστυχώς συχνά οδηγεί σε σοκ ινσουλίνης. Του δίνω 4 ενέσεις την ημέρα και κάθε ένεση περιέχει από 7,5 έως 20 μονάδες ινσουλίνης. Όλα αυτά τα χρόνια, έπεσε σε διαβητικό κώμα πάνω από 8 φορές. Και δεν είναι καν 13 ετών ακόμη. 


Οι γιατροί, οι οποίοι έχουν αναλάβει τη φροντίδα του αγγέλου μου, έχουν κληθεί να κάνουν μια ειδική χειρουργική επέμβαση στον Θωμά. Αυτή η χειρουργική επέμβαση ονομάζεται μεταμόσχευση παγκρεατικής νησίδας και μπορεί να έχει πολλές πιθανότητες επιτυχίας, σε ειδικά ιατρικά κέντρα και νοσοκομεία στις ΗΠΑ που ειδικεύονται στο νεανικό διαβήτη.


Αυτή η χειρουργική επέμβαση είναι ο μόνος δυνατός τρόπος για το αγοράκι μου να ζήσει μια αρκετά φυσιολογική ζωή στο μέλλον. Δυστυχώς η οικονομική κατάσταση μας είναι πολύ άσχημη και δεν έχω την πολυτέλεια να καλύψω τα έξοδα. Όπως γνωρίζετε, η οικονομική κατάσταση της χώρας καταστράφηκε ολοσχερώς.


Το κόστος για την καθημερινή θεραπεία για έναν διαβητικό παιδί είναι πολύ υψηλό. Μόνο το κόστος της χειρουργικής επέμβασης φτάνει το ποσό των $27.000 ενώ το Νοσοκομείο και όλα τα άλλα έξοδα για το Θωμά και τον εαυτό μου, για να ταξιδέψουμε στις ΗΠΑ και να παραμείνουμε για 2-3 μήνες για να αποθεραπευτεί, είναι περίπου $ 10.000. 


Ο Θωμάς είναι ο πολύτιμος άγγελός μου. Όλες οι δωρεές θα εκτιμηθούν. Εάν δεν μπορείτε να δωρίσετε, το μόνο που ζητώ είναι να κρατήσετε το Θωμά στις σκέψεις και τις προσευχές σας. Σας ευχαριστώ που με ακούσατε. Σας εύχομαι ό,τι καλύτερο στη ζωή σας, για εσάς και τους αγαπημένους σας.


Πηγή: https://www.gofundme.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.