Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Μετατροπή συμβάσεων αναπληρωτών από μειωμένο σε πλήρες ωράριο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Πότε θα ισχύει η μετατροπή για τους αναπληρωτές της Παράλληλης Στήριξης.

Μετά την τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης πρόσληψης θα έχει ισχύ η μετατροπή των συμβάσεων των αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου στην Παράλληλη Στήριξη σε πλήρες ωράριο. Αυτό αναφέρει έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας που αναρτήθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Φλώρινας.

Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι η τροποποίηση της σύμβασης αναπληρωτή εκπαιδευτικού δεν δύναται να πραγματοποιείται από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης του Διευθυντή Εκπαίδευσης για μετατροπή σε πλήρες ωράριο αλλά έχει ισχύ μετά την τροποποίηση της Υπουργικής απόφασης πρόσληψης.

Ως εκ τούτου, για την εφαρμογή της παρ. 2 του ν. 4264/2014 (ΦΕΚ 118Α):

1. Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αποστέλλουν στην Υπηρεσία μας τα ονόματα εκπαιδευτικών για μετατροπή συμβάσεων σε πλήρους ωραρίου, εφόσον δεν έχουν ήδη προβεί στη σχετική ενέργεια.

2. Η Υπηρεσία μας τροποποιεί την/τις απόφαση/άσεις πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ενημερώνει τις οικείες Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης για τις δικές τους περαιτέρω ενέργειες.

Η παρ.2 του ν.4264/2014 αναφέρει ότι:

«Οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΔΕΕΑΕ για την παράλληλη στήριξη, πραγματοποιούνται αποκλειστικά ως μειωμένου ωραρίου. Για τους ανωτέρω προσληφθέντες εκπαιδευτικούς μειωμένου ωραρίου, η σύμβαση πρόσληψής τους μπορεί με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης να μετατραπεί σε πλήρους ωραρίου, εφόσον οι εκπαιδευτικοί το έχουν δηλώσει στην αρχική αίτησή τους, για το ίδιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ και στην ίδια περιοχή της ίδιας βαθμίδας εκπαίδευσης. Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί, καθώς και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ ΕΑΕ και ΠΕ Γενικής Αγωγής που προσλαμβάνονται για την παράλληλη στήριξη, εφόσον δε συμπληρώνουν το προβλεπόμενο διδακτικό τους ωράριο, παρέχουν συμπληρωματικά υπηρεσίες με σειρά προτεραιότητας:

α) παράλληλη στήριξη−συνεκπαίδευση και σε άλλους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, β) ενισχυτική διδασκαλία στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στους οποίους παρέχεται παράλληλη στήριξη−συνεκπαίδευση, στην ίδια σχολική μονάδα ή σε άλλη σχολική μονάδα της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, γ) υπηρεσίες σε ΚΕΔΔΥ για τις ειδικότητες που προβλέπεται.

Τα ανωτέρω υλοποιούνται με αποφάσεις του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης. Σε περίπτωση μετατροπής της σύμβασης μειωμένου ωραρίου σε πλήρους ωραρίου κατά τα ανωτέρω, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης υποχρεούνται στην αποστολή των ονομάτων των εκπαιδευτικών στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής για την τροποποίηση της σχετικής υπουργικής απόφασης.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.