Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Δώδεκα απίθανες και ξεκαρδιστικές γαμήλιες ιστορίες

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Ο πατέρας μου σε όλη τη διάρκεια του λόγου που έβγαλε, αποκαλούσε τη γυναίκα μου με το όνομα της πρώην συζύγου μου».
Ποιος είπε ότι η ημέρα του γάμου ενός ζευγαριού είναι η πιο ευτυχισμένη της ζωής τους; Πιθανότατα όσοι το λένε αυτό, δεν έχουν γνωρίσει τους παρακάτω γαμπρούς και νύφες οι οποίοι διηγήθηκαν τις ιστορίες τους στο Reddit.

Ιδού 12 ιστορίες γαμήλιας αποτυχίας:
1 «Έπαθα υποθερμία (είμαι από τροπική περιοχή και ο γάμος έγινε χειμώνα στον Καναδά) κατά φωτογράφηση σε εξωτερικό χώρο και έτσι δεν πήγα στη δεξίωση, επειδή ήμουν στο νοσοκομείο – μαζί με την σύζυγο μου που ήταν μαζί μου με το νυφικό της»

2 «Η καλύτερη φίλη της μητέρας μου και κουμπάρα, ήρθε στο γάμο της μητέρας μου με ξυρισμένο κεφάλι. Προφανώς, ήταν ερωτευμένη με τον γαμπρό και με αυτό τον τρόπο διαμαρτυρήθηκε σιωπηλά. Ο γάμος διήρκεσε μόλις δυο χρόνια και ο γαμπρός τελικά παντρεύτηκε με τη κουμπάρα»

3 «Ο δικαστής που θα μας πάντρευε, άργησε υπερβολικά. Όταν επιτέλους ήρθε, φώναζε ότι είχε εντερικά προβλήματα και ότι δεν μπορούσε να βγει από την τουαλέτα. Όταν τη ρωτήσαμε γιατί δεν πήρε ένα τηλέφωνο να ενημερώσει, είπε απλά άρχισε να στριγγλίζει ‘λοιπόν, τώρα είμαι εδώ’. Μετά το τέλος της τελετής, μας έβαλε να διαβάσουμε ένα ποίημα για τα δεινά των ιθαγενών Αμερικανών. Και εμείς δεν είμαστε ιθαγενείς».

4 «Ο πατέρας μου έπαιζε με τη μπάντα του στο γάμο και ένας θείος της νύφης έπεσε νεκρός στην πίστα, ενώ χόρευαν μαζί»

5 «Φίλοι μας, είχαν κλείσει να κάνουν το γάμο τους στο ράντσο The Flying W στο Κολοράντο, αλλά καταστράφηκε από φωτιά στο δάσος. Έτσι, προγραμμάτισαν το γάμο τον επόμενο χρόνο στο ράντσο B&B στην ίδια περιοχή. Ωστόσο καταστράφηκε και αυτό από φωτιά. Ο γάμος τελικά έγινε σε ένα δημόσιο πάρκο».

6 «Ο 3χρονος αδελφός μου χτύπησε τον συναγερμό κατά τη διάρκεια της τελετής…»

7 «Κάποτε ήμουν ιδιοκτήτης ενός φωτογραφικού θαλάμου που χρησιμοποιούνταν κυρίως σε γάμους. Το χειρότερο που έχω δει είναι μια οργανωτή γάμου η οποία εμφανίστηκε μεθυσμένη ή υπό την επήρεια ναρκωτικών και ‘εξαφανίστηκε’ με τον κουμπάρο. Έτσι, η τελετή καθυστέρησε, ενώ οι καλεσμένοι έψαχναν τον κουμπάρο.

8 «Οι μισοί καλεσμένοι δεν ήρθαν στο γάμο, ο κουνιάδος μου που προσφέρθηκε να παίξει μουσική δεν έφερε εξοπλισμό για DJ… Επιπλέον, μας είπε ότι δεν έγραψε σε βίντεο την τελετή γιατί ξέχασε να φέρει την κάμερα».

9 «Στο γάμο της αδελφής μου. Παντρεύτηκε στον Καναδά σε Καθολική εκκλησία. Ο πεθερός της είναι από τη Βενεζουέλα και δε μιλάει καλά Αγγλικά. Δεν καταλάβαινε τι έλεγε ο ιερέας και κατά τη διάρκεια της τελετής είχε μπει μπροστά από το ζευγάρι και έβγαζε φωτογραφίες. Ο ιεράς, στη μέση της τελετής δεν άντεξε και νευριασμένος όπως ήταν έκλεισε τη Βίβλο και του φώναξε μπροστά σε όλους».

10 «Κατά το γάμο της κολλητής της αδελφής μου, ο κουμπάρος έβγαλε λόγο που πραγματικά προκάλεσε πόνο: Είπε ‘Ο Mike, ήταν πάντα ένας άπληστος μπάσταρδος. Θυμάμαι μια φορά που είχαμε πάει στο Άμστερνταμ για να βρούμε πόρνες, και εκείνος κατέληξε με τρεις’. Δεν του ξαναμίλησε κανείς από την οικογένεια».

11 «Από το μέρος της δεξίωσης μου τηλεφώνησαν για να μου πούνε ότι είχαν κλείσει και έναν άλλο γάμο την ίδια ημέρα. Με ρώτησαν αν ήθελα να το μεταφέρω τον γάμο για άλλη μέρα».

12 «Ο πατέρας μου σε όλη τη διάρκεια του λόγου που έβγαλε, αποκαλούσε τη γυναίκα μου με το όνομα της πρώην γυναίκας μου»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.