Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Ηγουμενίτσα: 14χρονος με αυτισμό καταδικασμένος να μην πηγαίνει σχολείο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δραματική έκκληση της μητέρας του.


Είμαι μητέρα παιδιού με αυτισμό .

Ο γιός μου είναι 14 ετών και θα πήγαινε σήμερα στην Δευτέρα Γυμνασίου του ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Βελισάριο στο Ιωάννινα .
Θα πήγαινε αν υπήρχε το δρομολόγιο για να τον πάει .
Έχω ξεκινήσει εδώ και καιρό τον αγώνα για να γίνει αυτό το δρομολόγιο .
Έχω καταθέσει έγγραφα στην Περιφέρεια στα οποία αναφέρεται η δυσκολία του παιδιού μου στην εναλλαγή προσώπων και για αυτόν τον λόγο ζήτησα να μου βάλουν τον ίδιο οδηγό που είχε και πέρυσι .
Στάθηκε αδύνατον .
Μου είπαν ότι λόγω έλλειψης χρημάτων θα μπει σε διαγωνισμό και το δρομολόγιο θα το πάρει αυτός που θα ζητήσει τα λιγότερα χρήματα .
Και αυτό έγινε .

Από τη στιγμή που είπα στο παιδί ότι θα πάει στο σχολείο με άλλον οδηγό αυτό αρνείται να πάει σχολείο .
Τον πήγε για λίγες μέρες ο Πατέρας του αλλά στην συνέχεια δεν ήθελε ούτε και με αυτόν να πάει , γιατί περιμένει τον περσινό οδηγό , με τον οποίο είχε αναπτύξει ιδιαίτερο δέσιμο .

Έχω σοβαρό πρόβλημα στο σπίτι μου .
Το παιδί είναι μόνιμα σε ένταση και με ρωτάει συνέχεια γιατί ο ........... (περσινός οδηγός) δεν έρχεται να τον πάρει, γιατί δεν πάει στο σχολείο, γιατί μένει στο σπίτι, γιατί δεν βλέπει τους φίλους του ;

Πέστε μου εσείς τώρα τι να πω σε αυτό το παιδί;
Να του πω ότι λόγω της ιδιαιτερότητάς του σε αυτήν την χώρα είναι πολίτης β΄ κατηγορίας;
Ότι δεν έχει δικαιώματα ;
'Οτι δεν έχουν λόγο οι γονείς για το ποιος θα μεταφέρει το παιδί τους;
Ότι λόγω έλλειψης χρημάτων ο κάθε ένας μπορεί να μεταφέρει το παιδί σου .

ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΓΟΝΕΑΣ ΘΑ ΑΦΗΝΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ

Το δρομολόγιο το πήρε κάποιος που έκανε πρόσφορα 45% κάτω της περσινής τιμής .

Από ότι μου είπε ο ίδιος το χτύπησε τόσο χαμηλά (που δεν μπορεί ένας απλός ΤΑΞΙΤΖΗΣ) γιατί έχει πάρει εργολαβία την ΔΕΗ στα Γιάννενα και θέλει με αυτό το δρομολόγιο απλώς να καλύψει τα έξοδα μεταφοράς του .
Σε τηλεφώνημα που του έκανα μου επιτέθηκε λεκτικά ( χυδαία )
Δεν έχω άλλα λόγια για τον "κύριο"

Δεν ξέρω τι μέσον έχει και παίρνει όλες αυτές τις δουλείες και ούτε με ενδιαφέρει

ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΩ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ούτε αυτόν ούτε τον οποιονδήποτε αυτός θα βάλει για οδηγό ...

Δεν ξέρω που αλλού να απευθυνθώ για βοήθεια .
Το παιδί μου θέλει απλά να πάει στο σχολείο του με ένα άτομο που αυτό νοιώθει άνετα ..
ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ ??????????????


Πηγή: http://www.892fm.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.