Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Βερεσές ακόμα και στα ψιλικά

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Σε παράδεισο του βερεσέ έχουν μετατραπεί τα ψιλικατζίδικα, αλλά και τα περίπτερα, που έρχονται πια καθημερινά πρώτα στις προτιμήσεις της...γειτονιάς σε σχέση με τα σούπερ μάρκετ.

Από το γνωστό τεφτέρι μέχρι και την επιστροφή των γυάλινων μπουκαλιών που ολοένα και περισσότεροι πολίτες στριμώχνουν σε σακούλες, η πενία τελικά κατεργάζεται πολλά τεχνάσματα, για να βρει διέξοδο στην κρίση και την ακρίβεια.

Την ίδια στιγμή, όμως, σε κατάσταση ασφυξίας δηλώνουν ότι βρίσκονται μικροϊδιοκτήτες καταστημάτων ψιλικών και περιπτερούχοι, που βλέπουν τις σελίδες στο τεφτέρι να γεμίζουν αντίστροφα με την «εικόνα» που παρουσιάζουν τα ταμεία τους.

«Ο ψιλικατζής και ο περιπτεράς είχαν ανέκαθεν το ρόλο του "ψυχαναλυτή" των ανθρώπων της γειτονιάς», αναφέρει στη δημοκρατία ο πρόεδρος του Συνδικάτου Επαγγελματιών Περιπτερούχων Καπνοπωλών και Ψιλικών Ειδών, Γεώργιος Δούκας.

Τον τελευταίο καιρό, όμως, αυτός ο ρόλος έχει γίνει δίκοπο μαχαίρι για επαγγελματίες, που βλέπουν πολίτες κάθε ηλικίας «να φέρνουν τσάντες γεμάτες γυάλινα μπουκάλια για επιστροφή, προκειμένου να πάρουν πίσω λίγα ευρώ σε μετρητά».

Ο κ. Δούκας επιβεβαιώνει ότι η φράση «κάνε μου τεφτέρι» έχει επιστρέψει δριμύτερη στα περίπτερα και ότι «το τεφτέρι μπορεί να ξεπερνά συνολικά τα 500 ευρώ».


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.