Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Παπαδόπουλος: Προτεραιότητα στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Οι επεκτάσεις των μέσων σταθερής τροχιάς και κυρίως του μετρό αλλά και του Προαστιακού σιδηρόδρομου αλλά και η ανάπτυξη θαλάσσιων μεταφορών αποτελούν προτεραιότητες του υπουργείου Υποδομών.

Αυτό τόνισε ο υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος στο Υπουργικό Συνέδριο ATTAC που πραγματοποιήθηκε στην Τεργέστη με θέμα ΄΄Προοπτικές για βιώσιμες Δημόσιες αστικές συγκοινωνίες στην Νοτιοανατολική Ευρώπη΄΄ με βάση κοινές λύσεις και τις καλύτερες δυνατές πρακτικές τονίζοντας ότι ήδη το υπουργείο υλοποιεί ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει δράσεις που προβλέπουν:

-ανάπτυξη και επέκταση των υποδομών των Δημόσιων Αστικών Μεταφορών με ιδιαίτερη εστίαση στην σύνδεση τους με άλλα μεταφορικά μέσα (Τρένο, Μετρό & Τραμ),

-προώθηση φιλικότερων προς το περιβάλλον καυσίμων και τεχνολογιών (π.χ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χρήση κυψελών καυσίμων),

-προώθηση των μέσων σταθερής τροχιάς και των θαλάσσιων μεταφορών (π.χ. κοντινά θαλάσσια ταξίδια),

-ενίσχυση της διαχείρισης της ροής της κίνησης με την εισαγωγή περισσότερων λεωφορειολωρίδων, μονόδρομων και χρήση της τηλεματικής, καθώς και την εισαγωγή μέτρων για την μακροπρόθεσμη αλλαγή της συμπεριφοράς και των συνηθειών των οδηγών.

Τα μέτρα αυτά, σύμφωνα με τον κ. Παπαπδόπουλο σε συνδυασμό με εκστρατείες ευαισθητοποίησης, το δημόσιο διάλογο και την διάδοση των πληροφοριών θα οδηγήσουν επιπρόσθετα σε αύξηση της χωρικής και της κοινωνικής συνοχής, αφού θα δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στην ένταξη όλων των ομάδων, συμπεριλαμβανομένων και των ατόμων, που έχουν αναπηρία σε ένα νέο βιώσιμο μεταφορικό σύστημα.

Η έμφαση της νέας ηγεσίας του Υπουργείου επικεντρώνεται στην μείωση της εισιτηριοδιαφυγής και για αυτό το σκοπό, βρίσκεται σε πρόοδο διαγωνισμός σχετικά με την εισαγωγή ενός έξυπνου συστήματος συλλογής και ελέγχου καρτών (εισιτηρίων) στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας.

Επιπλέον είναι υπό εξέταση ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας σειράς από βραχυπρόθεσμες δράσεις για την επόμενη περίοδο, συμπεριλαμβάνοντας:

- Συνεργασία με ιδιωτικές εταιρείες ασφάλειας για την μείωση των πλαστών εισιτηρίων

  • Χρήση ανεξίτηλης μελάνης στον εξοπλισμό ακύρωσης των εισιτηρίων
  • Βελτιστοποίηση του συστήματος ελέγχου
  • Εφαρμογή σεμιναρίων εκπαίδευσης στους ελεγκτές και αύξηση του αριθμού των ελεγκτών.
  • Συνεργασία με τον Οργανισμό Εργατικής Απασχόλησης για να προσληφθούν άνεργοι ως επιθεωρητές των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Ακόμα, από την πλευρά του Υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων βρίσκονται στην διαδικασία του σχεδιασμού,

-η επέκταση του αριθμού των λεωφορειολωρίδων και η προώθηση του τουριστικού εισιτηρίου

-καθώς και η αναζήτηση τρόπων ενίσχυσης ειδικών κατηγοριών επιβατών όπως οι άνεργοι, οι ηλικιωμένοι κλπ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.