Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Η γυναίκα και το… μουστάκι

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Αποφάσισε να το κρατήσει, γιατί είναι μέρος του εαυτού της.

Η Sarah O'Neill συμμετείχε το μήνα Νοέμβριο στο κίνημα «Movember», που αποσκοπεί στο να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη για τον καρκίνο του προστάτη, μεγαλώνοντας και η ίδια το… μουστάκι της!

Μετά από περίπου 30 ημέρες και έχοντας δεχτεί πολύ θερμές αντιδράσεις για την κίνησή της αυτή, η Sarah δηλώνει στη Daily Mail, ότι σκέφτεται να το κρατήσει.

Η νεαρή γυναίκα έχει πολυκυστικές ωοθήκες, κάτι που προκαλεί αυξημένη τριχοφυΐα στο πρόσωπό της, λόγω των υψηλών επιπέδων ανδρικών ορμονών (ανδρογόνα) που παράγει ο οργανισμός της.

«Ήταν μια απόφαση της στιγμής μια μέρα που επέστρεψα στο σπίτι από τη δουλειά. Ένιωθα ντροπή για την τριχοφυΐα στο πρόσωπό μου και αναγκαζόμουν να ξυρίζομαι και να βγάζω τις τρίχες με τσιμπιδάκι» είπε η ίδια και συνέχισε: «Εκείνη τη μέρα αποφάσισα ότι αυτό ήταν μέρος του εαυτού μου και δεν έπρεπε να ντρέπομαι και να το κρύβω. Ήθελα ο κόσμος να μάθει ότι δεν είμαι τεμπέλα ή βρώμικη, αλλά πρόκειται για μια ιατρική κατάσταση».



Το σύνδρομο των πολυκυστικών ωοθηκών εκτιμάται ότι επηρεάζει το 10 με 15% των γυναικών, και εξαιτίας αυτού οι γυναίκες υποφέρουν από ασταθή κύκλο, μειωμένη γονιμότητα και ακμή. Ένα από τα πιο κοινά συμπτώματα του συνδρόμου είναι το υψηλό επίπεδο ανδρικών ορμονών, που οδηγούν στην ανάπτυξη αυξημένης τριχοφυΐας.

Καθώς ο Νοέμβρης τελειώνει, και μαζί με αυτόν το κίνημα «Movember» που την ενέπνευσε, η Sarah δηλώνει, ότι αποφάσισε να καταρρίψει το μύθο ότι μόνο οι άντρες μπορούν να έχουν μουστάκια.


Η Sarah με την αρραβωνιαστικιά της Tina

«Ένιωσα μεγάλη αυτοπεποίθηση όταν εξηγούσα στον κόσμο που με κοιτούσε περίεργα, γιατί μεγαλώνω το μουστάκι μου και ότι η τριχοφυΐα μου οφείλεται σε μια ιατρική πάθηση. Όλοι έδειχναν μεγάλη κατανόηση και ήταν πολύ υποστηρικτικοί» είπε ακόμη.

«Είναι μέρος του εαυτού μου και αυτό θέλω κι εγώ. Να είμαι ο εαυτός μου. Το μόνο αρνητικό είναι ότι… μοιάζω σαν τον αδερφό μου» κατέληξε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.