Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Η Calliope μίλησε για τη διπλή μαστεκτομή

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η συνέντευξη που είχε δώσει δύο ημέρες πριν μπει στο χειρουργείο.

Σε επέμβαση διπλής μαστεκτομής υποβλήθηκε στις αρχές του μήνα η διάσημη φωτογράφος Calliope, η οποία είχε μιλήσει δύο ημέρες πριν την επέμβαση στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου «Μίλα», συνέντευξη που προβλήθηκε χθες.

Όταν η γιατρός της είπε το πρόβλημά της, η Calliope σάστισε. «Είπα ‘ώχ’, μου ήρθε νταμπλάς. ‘Για μένα μιλάνε ή για κάποια άλλη’, σκέφτηκα», είπε η φωτογράφος στην εκπομπή.

Η γιατρός της είπε σε δύο ημέρες να μπει στο χειρουργείο αλλά ή ίδια δεν ήταν έτοιμη. «Την πήρα τηλέφωνο την προηγούμενη ημέρα και της είπα ‘ακύρωσέ τα όλα, δεν είμαι έτοιμη, δεν μπορώ. Δώστε μου ένα μήνα να συνέλθω, να το χωνέψω».

«Τώρα είμαι πλήρως εξοικειωμένη και πανέτοιμη, μου έπεσε λίγο βαρύ, τώρα είμαι πολύ άνετη», πρόσθεσε.
Όπως εξήγησε, το πρωτόκολλο λέει πως το χειρουργείο πρέπει να έχει γίνει μέσα σε 10 μέρες αλλά εκείνη άφησε ένα μήνα να περάσει. «Δεν ήμουν έτοιμη ψυχολογικά και έψαξα τι άλλες πιθανότητες έχω. Όλοι μου έλεγαν κάντο να τελειώνεις, τελικά είχαν δίκιο», τόνισε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.