Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Το παράπονο του Αμπιντάλ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ήθελε να μείνει στην Μπαρτσελόνα ο Γάλλος.

Είναι ένας από τους νικητές της ζωής και παράδειγμα για όλους μας, αφού κατάφερε να ξεπεράσει τον καρκίνο του ήπατος μετά από πολύμηνη μάχη και να πατήσει ξανά το χορτάρι του γηπέδου.

Ο Ερίκ Αμπιντάλ, μετά την αποθεραπεία του, θέλει να επιστρέψει στην ενεργό δράση ως πρωταγωνιστής, ελπίζοντας πως το πρόβλημα της υγείας του αποτελεί, πλέον, παρελθόν. Αυτό προκύπτει από όσα είπε στην ισπανική εφημερίδα «El Mundo», όπου φάνηκε και το παράπονό του προς την Μπαρτσελόνα, η διοίκηση της οποίας δεν του ανανέωσε το συμβόλαιο.
Το παράπονο του Αμπιντάλ

«Θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι μέχρι τα 35 μου. Περιμένω την συγκατάθεση των γιατρών, οι οποίοι θα με συμβουλέψουν και θα μου δώσουν την άδεια να συνεχίσω. Νιώθω πως όλα θα πάνε καλά, αφού αισθάνομαι δυνατός και υγιής. Δεν νομίζω πως έφτασε η ώρα να αποσυρθώ», είπε αρχικά ο Γάλλος αμυντικός.

Αν οι γιατροί αποφανθούν πως ο Αμπιντάλ μπορεί να συνεχίσει την καριέρα του, τότε ο Γάλλος είναι υποχρεωμένος να αναζητήσει ομάδα, αφού η Μπαρτσελόνα δεν του κατέθεσε πρόταση ανανέωσης του συμβολαίου του και είναι ελεύθερος. «Οι άνθρωποι της Μπαρτσελόνα δεν ήθελαν να πάρουν το ρίσκο να μου προσφέρουν συμβόλαιο. Υπήρχε ο φόβος πως θα μπορούσε να μου συμβεί κάτι κακό. Δεν θέλησαν να αναλάβουν τις ευθύνες τους, όπως τις αναλαμβάνω εγώ. Λυπάμαι για τη στάση τους, αφού περίμενα κάτι διαφορετικό», ήταν το παράπονο του Ερίκ Αμπιντάλ.


Πηγή: http://www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.