Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Η 63χρονη στην εμμηνόπαυση που θέλει να κάνει σεξ με 22χρονους

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Βρίσκει τους ερωτικούς συντρόφους μέσα διαδικτύου και αρνείται να υποταχθεί στην ηλικία της.

«Θα μπορούσα να είμαι το κορίτσι της αφίσας για την εμμηνόπαυση, παρόλο που είναι μία πολύ δύσκολη περίοδος για τις γυναίκες. Οι περισσότερες νομίζουν πως ήρθε το τέλος της σεξουαλικής τους ζωής, υποφέρουν από οστεοπόρωση, παίρνουν βάρος, χάνουν το κολλαγόνο του προσώπου τους, φαίνονται μεγαλύτερες, ιδρώνουν το βράδυ στον ύπνο τους, μυρίζουν περίεργα και άλλα πολλά δυσάρεστα».

Τα παραπάνω διηγείται μία γυναίκα που έχει ξεπεράσει το 60ο έτος της ηλικίας της και λέει ότι αν και έχει μπει στην εμμηνόπαυση, θέλει όσο ποτέ να κάνει σεξ.

«Εδώ και τέσσερα χρόνια βιώνω αυτήν την εμπειρία. Είμαι πιο αδύνατη από ποτέ, ξεπέρασα τα 60 και δεν λέω πως είμαι κάτι παραπάνω από 50, είμαι στα καλύτερά μου, φαίνομαι για 42 και θέλω να κάνω σεξ όλη την ώρα. Όσες λένε ότι ο κόλπος τους είναι ξερός σαν έρημος εγώ τους λέω ότι είναι μια όαση».

Η γυναίκα με το ψευδώνυμο Laurett Fenn λέει ότι μοιράστηκε το… πρόβλημά της με φίλους και συναδέλφους και την συμβούλεψαν να αναζητήσει συντρόφους για την σεξουαλική της ικανοποίηση μέσω διαφόρων εφαρμογών.

«Χρησιμοποίησα για πλάκα κάποια εφαρμογή και είχα δεκάδες προτάσεις. Είχα πρόταση από 22χρονο και έκανα σεξ μαζί του. Το φαντάζεστε; θα μπορούσα να είμαι γιαγιά του, είμαι 63. Όλο αυτό τονώνει την αυτοπεποίθησή μου».

Η γυναίκα λέει πως τελικά αναζητά και βρίσκει νεαρούς ερωτικούς συντρόφους γιατί αρνείται να υποταχθεί στην ηλικία της και γιατί νιώθει πολύ καλά με τη φάση στην οποία βρίσκεται. Μάλιστα λέει ότι αισθάνεται πιο σέξι τώρα από ότι αισθανόταν στα 30 της.

«Υπάρχουν στιγμές που νιώθω άνετα και δεν αναφέρω καν ότι είμαι στην εμμηνόπαυση. Όσο το πράγμα δεν περιπλέκεται και θέλουμε και οι δύο το ίδιο πράγμα τότε όλα είναι καλά. Είναι άνδρες, δεν είναι ούτε ψυχολόγοι ούτε οι φίλες μου. Δεν ασχολούνται με την ηλικία μου. Μου λένε πόσο ωραίο σώμα έχω. Περνάμε καλά γιατί όπως λένε οι ίδιοι δεν θέλω οικογένεια, παιδιά και δεσμεύσεις. Πράγματα δηλαδή που απεχθάνονται οι άνδρες».

Η 63χρονη νυμφομανής λέει στη συνέχεια ότι παρόλο που είναι πιο ενεργή σεξουαλικά από ό,τι ήταν στα 20 της, όλο αυτό που της συμβαίνει δεν έχει να κάνει με το σεξ. «Αποκρούω το θάνατο που η εμμηνόπαυση αυτόματα φέρνει. Αρνούμαι να υποταχθώ στη σκιά του.»

Όσο για το πού θα την βγάλει όλο αυτό, όπως λέει η ίδια δεν ξέρει αλλά θέλει πολύ να μάθει…


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.