Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Μία ιστορία για να ξανασκεφτούμε τα σημαντικά της ζωής…

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Καρκινοπαθής μαμά γράφει κάρτες για να διαβάσει μεγαλώνοντας η κόρη της.

Η Heather McManamy, όπως κάθε μαμά, θέλει να είναι παρούσα στη ζωή και τις αναμνήσεις της 4χρονης κόρης της. Η φυσική της παρουσία δεν είναι γνωστό σε ποιο βαθμό θα είναι εφικτή, καθώς πάσχει από καρκίνο του μαστού σε τελικό στάδιο, κι έτσι βρήκε έναν άλλο τρόπο να είναι στο πλάι της μικρής Brianna, έστω και νοερά: της έγραψε κάρτες για πολλές λιγότερο ή περισσότερο σημαντικές στιγμές της ζωής της.

«Έγραψα κάρτες για διάφορες στιγμές, για να την ενθαρρύνω, να τη στηρίξω σε μια κακή μέρα, για το γάμο της, για όταν μάθει να οδηγεί, για τον πρώτο της χωρισμό», λέει η 35χρονη Heather από το Γουισκόνσιν. «Κάθε μία από αυτές που θα καταφέρω να της δώσω η ίδια θα είναι ένα σημαντικό επίτευγμα», προσθέτει.

Σύμφωνα με αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, η McManamy διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού το 2013 και τον Αύγουστο του 2014 χαρακτηρίστηκε ασθενής τελικού σταδίου. Έτσι άρχισε να σκέφτεται τη ζωή της οικογένειάς της χωρίς την ίδια…



«Βρίσκομαι στον τέταρτο κύκλο χημειοθεραπείας, σε σύνολο εννέα. Έχω καρκίνο παντού. Θα κάνω τα πάντα για να είμαι παρούσα στη ζωή του άνδρα και της κόρης μου. Ακόμα ελπίζω, δεν είμαι έτοιμη να πω ‘αντίο’. Είναι πολύ επώδυνο για μένα να ξέρω πως θα στεναχωρηθούν κι εγώ δεν θα είμαι εδώ να τους παρηγορήσω», προσθέτει.



Έτσι η 35χρονη βρήκε τη λύση των καρτών και γράφει ευχές στην κόρη της για τις σημαντικές στιγμές της ζωής της.

«Σκέφτομαι πώς να είμαι παρούσα σε όλα αυτά που στην πραγματικότητα θα χάσω. Δεν μου αρέσει καθόλου που θα τα χάσω, δεν θέλω τίποτα να χάνω, είμαι πάντα η τελευταία που φεύγει από το πάρτι…».

Στις περισσότερες από 40 κάρτες που η Heather έχει γράψει απευθύνεται στην κόρη της με ευχές, αστεία και συμβουλές.



«Με τον άνδρα μου είμαστε μαζί για 13 χρόνια και έχουμε πολύ ιδιαίτερη σχέση. Στη Bri βλέπω την προσωποποίηση της αγάπης μας. Μεγάλωσε με την καρκινοπαθή μαμά της αλλά είναι χαρούμενη και αστεία. Της αρέσει να χορεύει, είναι ιδιαίτερη, ένα ξεχωριστό παιδί που νοιάζεται για τους άλλους», λέει. «Δεν με απασχολεί τι θα κάνει στη ζωή της, θέλω μόνο να είναι ευτυχισμένη. Η ζωή είναι μικρή, αν είναι αληθινή με τον εαυτό της, όλα θα πάνε καλά».




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.