Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

Τράπεζα έστειλε σε Ροδίτη λογαριασμό επειδή χρωστούσε 3 λεπτά

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ξόδεψαν πολύ περισσότερα σε… χαρτί και ταχυδρομικά τέλη.
Επιστολή διαμαρτυρίας, απέστειλε στη ΡΟΔΙΑΚΗ συμπολίτης μας, ο οποίος έλαβε ειδοποίηση με ταχυδρομείο στο σπίτι του από Τράπεζα, επειδή χρωστούσε το ποσό των…. 3 λεπτών(!) σε παλαιότερη συναλλαγή που είχε.

Ο ίδιος αναρωτιέται αν άραγε οι αρμόδιοι της τράπεζας σε κεντρικό επίπεδο που αποφάσισαν να αποστείλουν έναν τέτοιο… αστρονομικό λογαριασμό, είχαν υπολογίσει προηγουμένως το… κόστος σε έξοδα που απαιτείται, δεδομένου ότι ήταν πολύ υψηλότερο από αυτό που είχαν να… λαμβάνουν.

Στην επιστολή του, ο συμπολίτης μας αναφέρει συγκεκριμένα:

Τράπεζα έστειλε σε Ροδίτη λογαριασμό επειδή χρωστούσε 3 λεπτά

«Κύριε Διευθυντά,
Το είδατε; Πιστέψτε το. Είναι άκρως ελληνικό! Κάποτε (δεν θυμάμαι καν πότε) έκλεισα και πλήρωσα τον χρεωστικό λογαριασμό στην τράπεζα. Τώρα μου ήλθε το υπόλοιπο. Μόλις, 0,03 ευρώ! Τρία λεπτά δηλαδή.

Για να βγει αυτό το υπόλοιπο, λειτούργησε βεβαίως κάποιο μηχανογραφικό κέντρο. Λειτούργησε κάποιο εκτυπωτικό που κατανάλωσε ενέργεια, και μελάνι. Χρησιμοποιήθηκε γραφική ύλη. Το χαρτί με κάποιο χέρι ή με κάποιον τρόπο, μπήκε σε κάποιον φάκελλο.
Κάποιος το παρέδωσε στη συνέχεια στο ταχυδρομείο, όπου καταβλήθηκαν ταχυδρομικά τέλη αποστολής.

Τι να πω άλλο; Να κοστολογήσω όλα αυτά που κόστισαν το λιγότερο ένα έως ενάμιση ευρώ; Να αναλογισθώ πόσα τέτοια γίνονται σε όλη την Ελλάδα; Να ρωτήσω την τράπεζα γιατί ο μηχανισμός της δεν μου επέτρεψε να έχω καταβάλλει αυτά τα 0,03 ευρώ όταν εξόφλησα όσα χρωστούσα;

Να πάρω μαζί μου στο γκισέ του ταμείου χαρτονόμισμα των 200 ή των 500 ευρώ και να πληρώσω και να περιμένω τα ρέστα;

Ελπίζω να με συμβουλεύσει κάποιος. Πάντως, όπως και να έχει εγώ θα πληρώσω το χρέος μου. Από φόβο μην τυχόν και ανέβει το ποσό αυτό που χρειάζεται η τράπεζα για ανακεφαλαιοποίηση κατά 0,03 ευρώ κι έτσι τιναχτεί στον αέρα η συμφωνία του Τσίπρα με την ΕΚΤ.

Βλέπεις κι αυτοί…. δεν ανεβάζουν τον ELA αναγκάζοντας τις τράπεζές μας να μας πιέζουν αφόρητα!

Και δεν φοβάμαι αποπληρώνοντας την μην έχω οικονομικά προβλήματα ύστερα από την φοροκαταιγίδα των νέων μέτρων.

Έχω… χρήματα μέσα σε μια μαξιλαροθήκη τρίτο συρτάρι δεξιά στην ντουλάπα μου!
Έ, ρε δραχμή που μας χρειάζεται…! Αχρείοι..!

Με εκτίμηση
Κώστας Σαρρής


Πηγή: http://www.rodiaki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.