Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

Τη νομική οδό για το μερικό άνοιγμα πινάκων ακολουθούν οι νηπιαγωγοί

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Από το Νοέμβριο του 2014 είχαν καταθέσει αίτηση ακύρωσης στο ΣτΕ.

Με αφορμή το γεγονός ότι ήρθε ξανά στο προσκήνιο η ρύθμιση του πρώην υπουργού Παιδείας για το μερικό άνοιγμα των πινάκων από το 2012 και έπειτα γεγονός που είχε προκαλέσει πολλές αντιδράσεις στους εκπαιδευτικούς, θυμίζουμε ότι ο τότε υπουργός είχε επιχειρηματολογήσει για το μερικό άνοιγμα, αναφέροντας ότι «η μη πραγματοποίηση του ΑΣΕΠ του 2012 έπρεπε να είχε ανησυχήσει όσους δεν επέλεξαν να εργαστούν ως αναπληρωτές το διάστημα 2010-2012. Το διάστημα 2010-12 δεν αναγνωρίζεται καθώς οι εκπαιδευτικοί γνώριζαν ότι η προϋπηρεσία τους δεν θα προσμετρηθεί μέχρι τη διενέργεια ΑΣΕΠ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα κάποιοι να μην επιλέξουν να εργαστούν ως αναπληρωτές»

Στο νόμο, λοιπόν, 4283/2014 άρθρο 5 Α, παράγραφος 4, αναφέρεται πως « η διανυθείσα από 1.9.2012 και εντεύθεν υπηρεσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών προσµετράται. Οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστηµα µε τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.

Ο Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών αντέδρασε άμεσα στο μερικό άνοιγμα των πινάκων και βλέποντας ότι το Υπουργείο παραμένει ακλόνητο στη θέση του για το μερικό άνοιγμα των πινάκων αποφάσισε να καταφύγει σε νομικά μέτρα εναντίον της τροπολογία του ΥΠΑΙΘ.

Σε δελτίο τύπου του Νοεμβρίου του 2014 ο Σύλλογος επισήμανε ότι η διάταξη για προσμέτρηση της προϋπηρεσίας από την 1-9-2012 οδηγούσε στο εξής άτοπο: εκπαιδευτικοί που κατά τη διετία 2010-2012 υπηρέτησαν σε δυσπρόσιτες περιοχές, δεν θα λάβουν την διπλή μοριοδότηση που πρόκειται να λάβουν οι συνάδελφοι τους που υπηρέτησαν στις ίδιες δυσπρόσιτες περιοχές κατά τα έτη 2012-2014.

Το γεγονός αυτό, σύμφωνα με την τότε ανακοίνωση του Συλλόγου, συνιστούσε ξεκάθαρη Συνταγματική παρεκτροπή, κατά τα ανωτέρω και αναμφίβολα δημιουργούσε υπόνοιες για ευνοϊκή μεταχείριση "ημετέρων" και συνιστούσε "φωτογραφική" διάταξη. Ενδεχομένως να συνιστά, εφαρμογή της στρατηγικής επιλογής των τελευταίων Κυβερνήσεων, για την δημιουργία κοινωνικών εντάσεων και πρόκληση συγκρούσεων μεταξύ "αντικρουόμενων" κοινωνικών ομάδων.

Ο Σύλλογος στις 24 Νοεμβρίου του 2014 προχώρησε στην κατάθεση αίτησης ακύρωσης της ρύθμισης του τότε Υπουργού.

Μεταξύ των άλλων αναφέρονταν στην αίτηση πως η διάταξη της παραγράφου 4 του άρθρου 5 του Ν. 4283/2014, δια της οποίας πληθώρα αναπληρωτών εκπαιδευτικών θα βρεθούν σε δυσμενέστερη θέση στον Πίνακα, με αποτέλεσμα να καθίσταται αμφίβολη η τοποθέτηση τους σε σχολικές μονάδες για το έτος 2015-2016 και για λόγους ανεξάρτητους της θελήσεώς τους αλλά και των δεδομένων που γνώριζαν, παραβιάζουν το δικαίωμα της εργασίας, υπό την έννοια, ότι οι αναπληρωτές αυτοί στερούνται του δικαιώματος τους να συνεχίσουν την εργασία τους και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους έναντι της καταβολής των αποδοχών τους.

Στην κατακλείδα της αίτησης ο Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών αιτούνταν

- Να γίνει δεκτή στο σύνολό της η παρούσα Αίτηση Ακυρώσεως.

- Να ακυρωθεί και να εξαφανισθεί η προσβαλλομένη υπ’ αριθμ. 173929/Δ1/27-10-2014 απόφαση της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, που εκδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 του Ν. 4283/2014.

- Να καταδικασθεί το αντίδικο Ελληνικό Δημόσιο στην καταβολή της εν γένει δικαστική μας δαπάνης.

Αρχείο


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.