Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Γεννητούρια στο αυτοκίνητο καθ'οδόν για το γάμο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Έσπασαν τα νερά της γυναίκας του κουμπάρου λίγα λεπτά πριν την τελετή.

Αυτό το γάμο στη Βρετανία σίγουρα θα τον θυμούνται οι νεόνυμφοι αλλά και οι καλεσμένοι.

Συγκεκριμένα, η γυναίκα του κουμπάρου έφερε στη ζωή το παιδί της λίγα μόλις λεπτά πριν το γάμο!

Συγκεκριμένα, όπως διαβάζουμε στην Dailymail, η Amanda Hutchinson γέννησε έξω από το ξενοδοχείο όπου παντρεύτηκε η κολλητή της, μέσα στο αυτοκίνητο.

Τα νερά έσπασαν καθ' οδόν για το μυστήριο και σχεδόν σύσσωμο το προσωπικό του ξενοδοχείου κινητοποιήθηκε προκειμένου να συνδράμει στη γέννα. Κάλυψαν το αυτοκίνητο με σεντόνια, για να γεννήσει η γυναίκα ενώ όταν γεννήθηκε το παιδί βοήθησαν το ζεύγος Hutchinson να μεταβεί στο πλησιέστερο νοσοκομείο.

Ο γάμος έγινε κανονικά με χρέη κουμπάρου να εκτελεί υπάλληλος του ξενοδοχείου όπου έγινε η τελετή. Στη συνέχεια σύσσωμοι οι καλεσμένοι έσπευσαν στο μαιευτήριο όπου έβγαλαν τις φωτογραφίες του γάμου.

Η νύφη, Amanda Vasey, είπε ότι ήταν μία πολύ συγκινητική μέρα. «Η φίλη μου η Amanda, μου λέει συνέχεια συγγνώμη και αισθάνεται άσχημα γιατί λέει ότι χάλασε τη μέρα αλλά εγώ της λέω ότι είναι ευλογία που η κόρη της γεννήθηκε την πιο σημαντική μέρα της ζωής μου, τη μέρα του γάμου μου».











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.