«Φωτιά» θα πάρουν κινητά, τηλέφωνα, tablets και υπολογιστές κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ, το οποίο ξεκινά σήμερα, με τη διακίνηση δεδομένων σχετικών με το Παγκόσμιο Κύπελλο να προβλέπεται αυξημένη κατά τουλάχιστον 20% συγκριτικά με τη μέση μηνιαία διακίνηση σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σύμφωνα με την πρόβλεψη της αμερικανικής εταιρείας Cisco, το Μουντιάλ θα αποτελέσει την κινητήριο δύναμη για τη διακίνηση δεδομένων μέσω Ιντερνετ, καθώς υπολογίζεται ότι εκατομμύρια θεατές απ΄όλον τον κόσμο θα παρακολουθήσουν τους αγώνες αλλά και τις κυριότερες φάσεις τους μέσω του Διαδικτύου.
Το video streaming αλλά και η μετάδοση εκπομπών μέσω IP για το Παγκόσμιο Κύπελλο θα αποτελέσουν τον κύριο μοχλό γι΄αυτήν την «έκρηξη» δεδομένων, καθώς εκτιμάται ότι θα δημιουργήσουν διακίνηση που θα φτάσει τα 4,3 exabyte στο Ιντερνετ.
Το νούμερο αυτό αντιστοιχεί σε τριπλάσιο όγκο ευρυζωνικής διακίνησης δεδομένων σε σχέση με αυτόν που προέρχεται από τη Βραζιλία σε έναν μήνα και θα μπορούσε να συγκριθεί με όγκο δεδομένων ίσο με 146,5 δισεκατομμύρια βίντεο στο YouTube ή 30,6 τετράκις εκατομμύρια SMS. Το φετινό Μουντιάλ μάλιστα θα είναι απόλυτα... συνδεδεμένο με το Ιντερνετ και από την πλευρά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Στα δύο πλέον δημοφιλή social media ήδη είναι έτοιμες πολλές σελίδες για να υποδεχτούν τους λάτρεις του ποδοσφαίρου, οι οποίοι θέλουν να ενημερωθούν και να σχολιάσουν.
Δεν είναι τυχαίο ότι φέτος η FIFA για πρώτη φορά κάλεσε τους ανά τον κόσμο θεατές του Μουντιάλ να επιλέγουν τον καλύτερο ποδοσφαιριστή κάθε αγώνα, σε κάθε μία από τις αναμετρήσεις του Παγκοσμίου Κυπέλλου, μέσω Τwitter.
Eτσι, καθ' όλη τη διάρκεια του δευτέρου ημιχρόνου οι θεατές θα μπορούν να επιλέξουν τον παίκτη της προτίμησής τους και να ψηφίσουν στη διεύθυνση #ManoftheMatch@FIFAcom. Επίσης στο Twitter το επίσημο hashtag #WorldCup οδηγεί σε μία ειδικά διαμορφωμένη σελίδα με φωτογραφίες, βίντεο, tweets, αλλά και τους επίσημους λογαριασμούς των ομάδων, ενώ εν όψει Μουντιάλ το δημοφιλές δίκτυο επανέφερε και τη λειτουργία των hashflags που είχε λανσάρει και παλαιότερα, με την οποία οι χρήστες δημιουργώντας συγκεκριμένα hashflags χωρών μπορούν να βλέπουν δίπλα και τη σημαία της κάθε χώρας.
Σημείο «συνάντησης» για τους λάτρεις του ποδοσφαίρου, οι οποίοι είναι παράλληλα και χρήστες του Facebook, αποτελεί το Trending World Cup, όπου παρέχεται ενημέρωση για τους αγώνες, τα σκορ, αλλά και τις επίσημες σελίδες των ομάδων.
Επίσης έχει προβλεφθεί οι χρήστες του Facebook να μπορούν κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου να δηλώνουν ως δραστηριότητα ότι παρακολουθούν έναν αγώνα του Μουντιάλ 2014, κλικάροντας το εικονίδιο και επιλέγοντας την επιλογή «watching».
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.