Τρίτη 8 Απριλίου 2014

«Με το περπάτημα έχασα πενήντα κιλά»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η 53χρονη που ανακάλυψε τα οφέλη του περπατήματος - Δείτε τις φωτογραφίες.

Πενήντα κιλά κατάφερε να χάσει η 53χρονη Sarah Liveing από τη Βρετανία, που είχε φτάσει, στα χειρότερά της, να ζυγίζει 120 κιλά. Η στιγμή που της άλλαξε τη ζωή ήταν κατά τη διάρκεια διακοπών στο Βερμόντ των ΗΠΑ όπου με δυσκολία βρήκε σωσίβιο για να κάνει ράφτινγκ με την οικογένειά της.

«Οι υπεύθυνοι δεν μπορούσαν να μου βρουν σωσίβιο που να μου κάνει. Ένας από αυτούς φώναξε ‘θα χρειαστούμε ένα πολύ μεγάλο, είναι μια μεγαλόσωμη κυρία’. Ντράπηκα πολύ, είναι μια στιγμή που θα θυμάμαι πάντα», αφηγείται η ίδια στη Daily Mail.

Αφοσιωμένη στην ανατροφή των τριών παιδιών της, η Liveing είχε πάψει να προσέχει τον εαυτό της.

«Στην παιδική μου ηλικία τα μπισκότα και οι σοκολάτες ήταν πάντα κρυμμένα σε ένα ντουλάπι και αυτό μεγάλωνε την επιθυμία μου να τα δοκιμάσω. Αυτή η επιθυμία μα κυνηγούσε και στην ενήλικη ζωή μου», αφηγείται.

«Μεγαλώνοντας τα παιδιά μου έβρισκα διαρκώς δικαιολογίες για να τρώω, σαν ανταμοιβή για τις προσπάθειές μου. Το γεύμα μου ήταν ουσιαστικά ένα την ημέρα αλλά άρχισε το πρωί και συνεχιζόταν ασταμάτητα έως το βράδυ».
Όσο ο αριθμός στη ζυγαριά μεγάλωνε, τόσο η Liveing υπέφερε από στρες και κατάθλιψη.

Μετά το ταξίδι στις ΗΠΑ και τη ντροπιαστική στιγμή στο ράφτινγκ , η Sarah αποφάσισε πως έπρεπε να αλλάξει ρότα στη ζωή της. Με την υποστήριξη του συζύγου της έκοψε το πολύ φαγητό και άρχισε τις μεγάλες βόλτες σε καθημερινή βάση.

«Σταμάτησα να τρώω τα σνακ που τόσο αγαπούσα και άρχισα να βγαίνω έξω, να περπατάω περισσότερο από μία ώρα τη μέρα. Όσο η φυσική μου κατάσταση βελτιωνόταν τόσο άντεχα να περπατάω περισσότερο. Κι όσο περισσότερο
περπατούσα τόσο καλύτερα ένιωθα. Η άσκηση με έκανε να έχω καλύτερη διάθεση», εξηγεί.

«Το περπάτημα ήταν απλό, δεν ήθελε σκέψη, ήταν δωρεάν. Τότε κατάλαβα πως μπορούσε να φέρει μεγάλες αλλαγές στη ζωή μου», προσθέτει. Σε πέντε μήνες έχασε 31 κιλά και συνέχισε.

Πλέον έχει βρει νέα καριέρα και ενθαρρύνει κι άλλους ανθρώπους να την ακολουθούν στο περπάτημά της. «Θέλω κι άλλοι άνθρωποι που έχουν προβλήματα βάρους να συνειδητοποιήσουν πως υπάρχει πάντα ελπίδα. Αν εγώ τα κατάφερα, μπορούν κι εκείνοι. Τα οφέλη του περπατήματος είναι μεγάλα και άλλαξαν τη ζωή μου, αυτό θέλω να είναι το μήνυμά μου».

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα της Liveing για μεσημεριανό περπάτημα δείτε εδώ.

Δείτε τις φωτογραφίες










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.