Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

"Μαϊμού" πλαστικός χειρουργός έβαζε τσιμέντο στα πρόσωπα των ασθενών του

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Συγκλονίζει η περιπέτεια της Ράτζι Νάρινεσινγκ από το Μαϊάμι. Η 46χρονη γυναίκα ντρεπόταν για μεγάλο διάστημα να δείξει το πρόσωπό της. Και αυτό γιατί ήταν ένα από τα θύματα του «μαϊμού» πλαστικού χειρουργού Ρον Μόρις, ο οποίος έκανε αισθητικές ενέσεις χρησιμοποιώντας κόλλα και τσιμέντο!

«Μου έκανε ενέσεις στο πρόσωπό μου, τους γοφούς μου και τους γλουτούς μου και αρχικά ήμουν μια χαρά», δήλωσε η Νάρινεσινγκ πρόσθεσε: « Στη συνέχεια, όμως ο εφιάλτης ξεκίνησε. Πρώτα ένιωθα σαν κάτι να βράζει στην μία πλευρά του προσώπου μου και στη συνέχεια γινόταν όλο και μεγαλύτερο και πιο οδυνηρό. Το αποκορύφωμα ήταν όταν πράσινο πύον έσκασε από το πρόσωπό μου πάνω στον καθρέφτη . Ήταν πράσινο και κίτρινο και ανακατεμένο με αίμα. Ήταν τρομερό».

Ο Μόρις καταδικάστηκε σε φυλάκιση χωρίς αναστολή, για την άσκηση της ιατρικής χωρίς άδεια και αντιμετωπίζει επίσης κατηγορίες για ανθρωποκτονία για το θάνατο της Σαρτάκα Νιούμπι, μιας 32χρονης που πλήρωσε τουλάχιστον 2.000 δολάρια για να ενισχύσει τους γλουτούς, τους γοφούς, τους μηρούς και τα στήθη της .

Η Νάρινεσινγκ πλήρωσε 3.000 δολάρια για μια περίοδο 10 μηνών το 2005, όμως, το τσιμέντο που της τοποθέτησε στα μάγουλα, τα χείλη , το στήθος και τους γλουτούς της, την έκανε να μοιάζει με τέρας. Η 46χρονη, η οποία γεννήθηκε άνδρας, επεσήμανε ότι στράφηκε στον Μόρις, ο οποίος είναι επίσης τρανσέξουαλ-επειδή ήταν -επειδή ήταν απελπισμένος να μοιάσει περισσότερο με γυναίκα. Δεν είχε, όμως, χρήματα για να πάει σε κανονικό πλαστικό.




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.