Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Ένας ΑμεΑ φίλος του Blog χρειάζεται την βοήθειά μας. Ας του την δώσουμε, όσοι μπορούμε!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Πριν λίγη ώρα έλαβα το παρακάτω μήνυμα από φίλο του blog, ονόματι Βαγγέλη Παρίσση (μέσα από το προφίλ του στο Facebook) και έκρινα πως ήταν καλό να το διαβάσουν όσο περισσότεροι αναγνώστες και φίλοι του Blog. Αυτό βέβαια έγινε ύστερα από συνεννόηση και με την άδεια του Βαγγέλη. Ας δούμε τι μας γράφει: 


Καλημέρα! 1η Δεκεμβρίου θα πάω πάλι στο Λονδίνο, στη μια από τις δυο κλινικές, που υπάρχουν στον κόσμο που είναι αποκλειστικά για το θέμα της ασθένειας μου. Για να πραγματοποιηθεί το ταξίδι, η παραμονή και η επίσκεψη στη κλινική (εξετάσεις, μαγνητικές κλπ), θα χρειαστώ την οικονομική συμβολική βοήθεια σας, λίγα από πολλούς και τα κατάφερα όπως και πέρσι, απλά φέτος τα πράγματα είναι χειρότερα και η παραμονή μου θα είναι αρκετές μέρες. Από μερικά ευρώ ή όσο μπορείτε, θα μου ήταν υπέρ πολύτιμα, δεν έχω πλέον περιθώρια για ντροπές. Επειδή όμως όλοι στην οικογένεια μου αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τις τράπεζες, ο φίλος κι αδερφός Σώστης Βατικιώτης μου παραχώρησε τον λογαριασμό του για τον σκοπό αυτό: ΒΑΤΙΚΙΩΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ 0933545403 IBAN GR 93 028 0278 0000000933545403 SWIFT CODE EGNAGR2T MARFIN ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΩΡΑ ΛΕΓΕΤΑΙ CPB BANK, Μαρφιν-Εγνατία-Λαϊκή. Επίσης θα ήθελα στην οποιαδήποτε κατάθεση να βάλετε όνομα ή κάτι χαρακτηριστικό για να σας ευχαριστήσω και να μην υπάρξει μπέρδεμα με τυχόν κατάθεση για λογαριασμό του φίλου μου του Σώστη, ευχαριστώ. Ότι πληροφορία θέλετε στο κινητό μου 6944371480 ή στο inbox.

Όπως επίσης μου έγραψε πρέπει να πάει στο London bridge hospital που ειδικεύεται αποκλειστικά για τον Λύκο (Συστηματικός Ερυθηματώδης Λύκος) και μάλιστα για βαριές περιπτώσεις όπως είναι η δικιά του. Εκεί παίρνει οδηγίες και πειραματικά φάρμακα που τον κρατάνε δυνατό. Οι γιατροί εδώ δεν τον έχουν βοηθήσει τόσο, αν κι όπως κατάλαβα μάλλον θέλουν να τον στείλουν προς τα "θυμαράκια", όπως μου έγραψε αφού δεν βρίσκουν λύση...

Παρακαλώ λοιπόν τους αναγνώστες και τους φίλους του blog που μπορούν και θέλουν, αν δεν τους γίνεται κόπος να βοηθήσουν τον φίλο μας που έχει ανάγκη κι αν χρειαστούν κάτι να επικοινωνήσουν μαζί του, όπως μας γράφει.

Σημείωση: Η τράπεζα Μαρφίν έχει γίνει Πειραιώς, αλλά τα υπόλοιπα στοιχεία του λογαριασμού δεν αλλάζουν.

Νότης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.