Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

«Είμαστε μια ακόμα κοινωνία μέσα στην κοινωνία»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ένα σωματικό πρόβλημα τον κάνει απλώς να πηγαίνει πιο αργά. «Δεν το έχω αφήσει να με πάρει από κάτω. Εξάλλου, όπως λέγεται, οι δυσκολίες δυναμώνουν και είναι για τους τολμηρούς.

 


«Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που πιστεύουν στην ομορφιά των ονείρων τους».
Φαντάζει πολύ μακρινό. Όμως, αν το σκεφτούμε πιο απλά, ο αριθμός των ατόμων με κινητική δυσκολία είναι μια ακόμα κοινωνία μέσα στην κοινωνία. Μια κινητική δυσκολία δεν είναι και το τέλος του κόσμου. Απλά, αλλάζουν λίγο τα δεδομένα». Μιλάμε με τον Ανδρέα-Γεώργιο Στρατουδάκη.

- Παίζεις και μπάσκετ...

«Ναι μεν δεν μπορώ να παίξω ποδόσφαιρο, όμως έχω δοκιμάσει να παίξω μπάσκετ σε αμαξίδιο, στο οποίο δεν αλλάζουν οι κανόνες ούτε το ύψος της μπασκέτας, σε σχέση με το μπάσκετ των αρτιμελών. Προσωπικά, μου φαίνεται δύσκολο λόγω της αναπτυσσόμενης ταχύτητας».

- Άρση βαρών επί πάγκου;

«Ξεκίνησα το 2007, με μια επιφύλαξη ως καθετί άγνωστο. Το αποτέλεσμα ήταν απροσδόκητο, γιατί εκτός από τις διακρίσεις που ακολούθησαν, μου δόθηκε η δυνατότητα να καταλάβω και πλέον να ενστερνιστώ απόλυτα αυτό που λέγεται, ότι ο αθλητισμός σε βγάζει έξω από το σπίτι».

- Με αρκετές διακρίσεις;

«Έχω πάρει χρυσό και χάλκινο μετάλλιο σε Πανελλήνιους Αγώνες».

- Γράφεις και βιβλία;

«Γράφω συνεχώς άρθρα, τα οποία σκοπεύω να εκδώσω όταν βρω χρήματα. Άρθρα μου έχουν δημοσιευθεί περίπου σαράντα (40) σε διάφορα έντυπα, εφημερίδες και περιοδικά και πολύ λίγα σε ηλεκτρονικές εφημερίδες».

- Η θεματολογία τους;

«Λόγω της προαναφερθείσας "επιδρομής", ένα αρκετά μεγάλο μέρος της θεματογραφίας αφορά τα ΑμεΑ. Η συχνή επαναφορά γίνεται μόνο και μόνο για την αφύπνιση και τη δράση ενός κράτους πρόνοιας, το οποίο τελικά είναι παρακράτος! Αλλά είναι κοινωνικού περιεχομένου, αρκετά για την προστασία του περιβάλλοντος κ.λπ.».

- Σπουδάζεις κιόλας;

«Από μικρός είχα κλήση προς τους Η/Υ. Έτσι, αποφάσισα να γραφτώ και στο τμήμα Πληροφορικής του ΕΑΠ προσπαθώντας να εξειδικευθώ στον κλάδο. Καθημερινώς πηγαίνω μόνος μου στην επιχείρηση του αδελφού μου, ασχολούμαι με τα λογιστικά, εκδίδω τιμολόγια ηλεκτρονικά, απαντώ στο τηλέφωνο, παρακολουθώ την κίνηση της αποθήκης του κ.ά.».

- Τι σε ενοχλεί;

«Η αχαριστία κάποιων και η ασέβεια προς το περιβάλλον. Επίσης, η ανοίκεια συμπεριφορά μορφωμένων και μη, που αντί να χρησιμοποιούν το αρκτικόλεξο ΑμεΑ, που ίσως δεν το γνωρίζουν, ομιλούν περί Αναπήρων. Είναι αδόκιμο και περιφρονητικό».

- Τ' όνειρό σου;

«Να ασχοληθώ με τη δημοσιογραφία, αλλά μέχρι τώρα δεν βρίσκω προσβάσεις. Επίσης θέλω να εργαστώ για να φτιάξω δικό μου σπίτι. Οικογένεια κ.λπ. Γράφω συχνά πολλές φορές ξενυχτώντας και δεν σας κρύβω πως νιώθω μια μικρή πικρία όταν τα βλέπω να πηγαίνουν πάλι στο σκοτάδι του συρταριού! Ακόμα στο σπίτι μου θέλω να στεγάσω τη "μεγάλη μου αγάπη", που είναι η πλούσια βιβλιοθήκη του πατέρα μου σε βιβλία, φωτογραφίες, χειρόγραφα, τα οποία τώρα δυστυχώς δεν είναι προσιτά όλα σε πρώτη ζήτηση».

- Ο πατέρας σου Μιχάλης Στρατουδάκης, σεμνός δημοσιογράφος και λάτρης της Αμοργού, τι σε συμβουλεύει;

«Πολύ συχνά μου κάνει μαθήματα Γραμματικής, Συντακτικού, μου αναλύει αρχαίους Ελληνες συγγραφείς, μυθολογία, Ιστορία και πολιτισμό. Αυτά είναι τα όπλα σου, μου λέει, αλλά και της Ελλάδας μας. Με διδάσκει τις βασικές αρχές της δημοσιογραφίας, να γράφω αυτά που πιστεύω ή να περιγράφω αυτά που βλέπω».

- Ο αγαπημένος σου ήρωας;

«Ο Ομηρικός Οδυσσέας για την εξυπνάδα του και τη λατρεία του για τον τόπο όπου γεννήθηκε».


Πηγή: http://www.enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.