Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Ο γηραιότερος ορειβάτης που κατέκτησε το Έβερεστ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο 80χρονος Ιάπωνας κατέρριψε προηγούμενο παγκόσμιο ρεκόρ.

«Είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο. Δεν έχω αισθανθεί ποτέ έτσι σε όλη μου τη ζωή» δήλωσε ο 80χρονος ιάπωνας ορειβάτης Γουιτσίρο Μιούρα, ο οποίος ανέβηκε στο Έβερεστ και έγινε ο γηραιότερος άνθρωπος στον κόσμο που κατακτά την κορυφή του κόσμου.

«Ποτέ δεν έχω ξανανιώσει τόση κούραση» δήλωσε στα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης.

Ο Μιούρα και η ομάδα του έφθασαν στην κορυφή του Έβερεστ (8.848 μέτρα) στις 12:15 ώρα Ιαπωνίας αναφέρει η ιστοσελίδα του.

«Μπορώ να κοιτάζω το τοπίο των Ιμαλαΐων κάτω από μένα. Ευχαριστώ όλο τον κόσμο για την υποστήριξή του», είπε σε συνομιλία μέσω δορυφορικού τηλεφώνου που είχε με το γραφείο του στο Τόκιο.



Η σύζυγός του Τομόκο, επίσης 80 ετών, του ζήτησε απλά «να βιαστεί να γυρίσει στο σπίτι».

«Δεν ξέρω αν θα πρέπει να είμαι ευτυχισμένη ή όχι που έχω έναν σύζυγο με τόσο πολλά όνειρα. Είναι ο τύπος του ανθρώπου που κάνει αυτό που πιστεύει, ό,τι και να λένε οι άλλοι», πρόσθεσε.

Η κόρη τους, η 52χρονη Έμιρι, προέβλεψε ότι ο «μπαμπάς θα συνεχίσει έτσι ακόμη και στα 90 του και στα 100».

Για την ιστορία, ο πατέρας του Μιούρα, Κέιζο, είχε κατεβεί το Λευκό Όρος με σκι σε ηλικία 99 ετών...



Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.