Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Περιμένει 24 μήνες για να πάρει την σύνταξή του

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ένας αναγνώστης του enikos.gr με επιστολή του εκφράζει την απόγνωσή του για το γεγονός ότι εδώ και 24 μήνες περιμένει να πάρει την σύνταξή του. Όπως επισημαίνει έχει ζητήσει να βγει μια προσωρινή σύνταξη έστω 100 ευρώ για να ζήσει και από το γραφείο συντάξεων της Ελευσίνας του λένε ότι δεν γνωρίζουν αν δικαιούται σύνταξης.

«Μου λένε ψέματα και με εμπαίζουν», τονίζει χαρακτηριστικά στην επιστολή του και προσθέτει: «Γιατί έχουν υποβάλει τρεις φορές ερωτήματα στη διοίκηση με τις απαντήσεις να είναι θετικές. Η τελευταία τη Μεγάλη Εβδομάδα».

Και καταλήγει ο αναγνώστης μας: «Έχω παρακολουθήσει επανειλημμένα τον Διοικητή του ΙΚΑ για τις προσωρινές συντάξεις. Εγώ δεν έχω ούτε τέσσερις, ούτε έξι, ούτε δώδεκα μήνες. Έχω 24 μήνες που ζητώ μια ευτελή προσωρινή σύνταξη. Έχω τη βεβαιότητα ότι εμπαίζομαι και αδικούμαι κατάφορα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.