Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Η Aesha απέκτησε ξανά μύτη

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δηλώνει πολύ χαρούμενη με το καινούριο της πρόσωπο.

«Είμαι πολύ χαρούμενη με το καινούριο μου πρόσωπο» δηλώνει η Aesha Mohammadzai, με πρόσωπο που λάμπει από χαρά!

Η νεαρή Αφγανή είχε γίνει γνωστή παγκοσμίως όταν το πρόσωπό της έγινε εξώφυλλο στο περιοδικό «Time».

Η Aesha έγινε σύμβολο της καταπίεσης που υφίστανται οι γυναίκες στο Αφγανιστάν.

Η ιστορία της είναι συγκλονιστική.

Βασανίστηκε από τον ίδιο της τον άντρα, ο οποίος της έκοψε τη μύτη και τα αυτιά, όταν εκείνη προσπάθησε να ξεφύγει από τα χέρια του και το γάμο τους γιατί ήταν πολύ βίαιος.

Πλέον ζει στις ΗΠΑ μαζί με την ανάδοχη οικογένειά της.



Η Aesha υποβλήθηκε σε επανορθωτική χειρουργική επέμβαση και έχει ξανά… μύτη.



Όταν ήταν 12 χρονών ο πατέρας της την πάντρεψε με έναν μαχητή των Ταλιμπάν για να ξεπληρώσει ένα χρέος του.

«Κάθε μέρα με κακοποιούσε ο άντρας μου και η οικογένειά του. Όχι μόνο σωματικά αλλά και ψυχικά. Μια μέρα όμως δεν άντεξα άλλο και έτρεξα μακριά. Με έπιασαν και με έβαλαν στη φυλακή για πέντε μήνες. Όταν βγήκα ο δικαστής με έστειλε πίσω σε αυτόν. Την ίδια νύχτα με πήγαν στα βουνά. Μου έδεσαν τα χέρια και τα πόδια και μου είπαν ότι η τιμωρία μου θα ήταν να μου κόψουν τη μύτη και τα αυτιά. Και το έκαναν» είπε για την ημέρα που της άλλαξε τη ζωή.



Μιλώντας αυτή τη φορά για την περιπέτειά της η Aesha ανέφερε ότι τώρα θέλει ιστορία της να γίνει μια ιστορία «ελπίδας».



«Θέλω να πω σε όλες τις γυναίκες που υποφέρουν και που υπόκεινται σε οποιασδήποτε μορφής βία να είναι δυνατές. Να μην το βάλουν κάτω και να μη χάσουν ποτέ την ελπίδα τους» είπε ακόμη.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.