Τρίτη 10 Μαΐου 2016

"Δεν ξέρω πως πέθανε η Άννυ" λέει ο φίλος του πατέρα της μέσα από τις φυλακές

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται ο Νικολάι, ο συγκατηγορούμενος για το θάνατο της μικρής Άννυ και φίλος του πατέρα της.

Μιλώντας στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, στο Ε, ο Νικολάι υποστήριξε ότι δεν ξέρει πως πέθανε η Άννυ και ότι ο ίδιος δεν έχει καμία σχέση με το τραγικό περιστατικό που συγκλόνισε το πανελλήνιο.

«Η καρδιά μου είναι καθαρή και αυτό θα φανεί στο δικαστήριο. Εγώ δεν έχω κάνει τίποτα. Θέλω να μάθω τι έγινε με το παιδί. Δεν έχω να κρύψω τίποτα» είπε ο Νικολάι μέσα από τις φυλακές και πρόσθεσε:

«Είναι ψέματα αυτό που λέει ο Σάββας ότι εγώ τον συμβούλεψε να εξαφανίσει την μικρή με τον τρόπο που την εξαφάνισε. Εγώ το φρόντιζα το παιδί και το αγαπούσα».

Δείτε το βίντεο από το Ε




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.