Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Έκανε πλαστικές χιλιάδων λιρών στο πρόσωπο για να φαίνεται πιο όμορφη στις φωτογραφίες

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δείτε την αλλαγή...

Η 28χρονη Shelley Skinns από το Λονδίνο έδωσε ούτε λίγο - ούτε πολύ 12.000 λίρες, όντας απογοητευμένη από την εμφάνισή της στις φωτογραφίες, θέλοντας να φαίνεται πιο όμορφη σε αυτές.

Συγκεκριμένα έφτιαξε τη μύτη της και έκανε λιποαναρρόφηση στο πηγούνι της δίνοντας γι' αυτά 8.000 λίρες. Αυτές οι πρόσφατες επεμβάσεις έρχονται 4 χρόνια αργότερα από την επέμβαση με λέιζερ που έκανε στα μάτια για τη μυωπία της ώστε να σταματήσει πλέον να φοράει γυαλιά. Αυτό της είχε κοστίσει 4.000 λίρες.

Σύμφωνα με τη βρετανική Sun, η νεαρή γυναίκα άρχισε να αισθάνεται ανασφαλής λίγο μετά την εφηβεία όταν έκανε εγγραφή στο Facebook και οι φίλοι της άρχισαν σιγά-σιγά να ανεβάζουν φωτογραφίες της στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο. Οι φωτογραφίες που την έδειχναν από διάφορες οπτικές γωνίες, της προκαλούσαν αμηχανία ιδιαίτερα για τη μύτη της, η οποία είχε ένα πρόβλημα λόγω ενός ατυχήματος που είχε μικρή. Ένιωθε ότι έχει μια κλίση η οποία φαινόταν πολύ άσχημα.

«Έκανα μια επέμβαση ματιών με λέιζερ δίνοντας 4.000 λίρες, η οποία καθυστέρησε τη χειρουργική επέμβαση στο πηγούνι και τη μύτη μου», είπε η ίδια και πρόσθεσε: «Ήμουν απελπισμένη να έχω μια μύτη που θα είναι ίσια κι αυτή φαινόταν άσχημα στις φωτογραφίες ώστε άρχισα να μισώ την εμφάνισή μου». Μάλιστα απέφευγε να βγάζει selfies ή άλλες φωτογραφίες πριν κάνει την επέμβαση στο πρόσωπο βελτιώνοντας την εικόνα στο πηγούνι και τη μύτη της καθώς ντρεπόταν πάρα πολύ γι’ αυτά.

«Κάθε φορά που φίλοι με έκαναν επισήμανση σε κάποια φωτογραφία, κοιτούσα φοβισμένη πώς θα φαινόμουν. Η μύτη μου ήταν το πρώτο πράγμα που εντόπιζα, φαινόταν τεράστια όπως και το διπλό πηγούνι μου. Όταν ο γιατρός μού είπε ότι μπορώ να κάνω μαζί πλαστική στη μύτη και λιποαναρρόφηση στο πηγούνι, τρελάθηκα. Πέρασα μια νύχτα στο νοσοκομείο πριν επιστρέψω σπίτι και η ανάρρωσή μου από εκεί και μετά είναι καταπληκτική. Μπορώ πλέον να βγάζω selfies και να νιώθω άνετα, είναι υπέροχο. Θα συμβούλευα όποιον μισεί τη μύτη ή το πηγούνι του, να το κάνει», λέει η ίδια δείχνοντας πόσο άλλαξε και δηλώνοντας ενθουσιασμένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.