Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Τι αποκαλύπτει η μητέρα της Άννυ μέσα από τις φυλακές

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Σχεδόν ένα χρόνο μετά την δολοφονία της μικρής Άννυ, που συγκλόνισε το Πανελλήνιο, η μητέρα της μιλά μέσα από τις φυλακές και ζητά να μάθει τι έγινε με το 4χρονο κοριτσάκι.

«Θέλω να ευχαριστήσω τη δικαιοσύνη και το δικηγόρο μου που προσπάθησαν τόσο πολύ να βρεθεί αυτός ο άνθρωπος και να τον φέρουν στην Ελλάδα, θέλω να ξέρω τι έχει γίνει με το παιδί μου» λέει η μητέρα της Άννυ μιλώντας στην εκπομπή Αλήθειες με τη Ζήνα.

«Δεν κατηγορώ κανέναν απλά θέλω να ξέρω την αλήθεια. Πιστεύω ότι ο Νικολάι ξέρει πολύ περισσότερα από αυτά που έχει πει στις καταθέσεις του» ανέφερε μεταξύ άλλων.

«Να μου πει την αλήθεια για το παιδί μου. Τίποτα άλλο δεν ζητάω. Θέλω να ξέρω τι έγινε με το κοριτσάκι μου. Θέλω ο καθένας να πληρώσει το μερίδιο ευθύνης που έχει. Όποιος φταίει για όλα αυτά που έχουν γίνει να πληρώσει» πρόσθεσε.

Δείτε το βίντεο του STAR




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.