Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Έχουν κάνει και οι δυο αλλαγή φύλου και σκοπεύουν να κάνουν παιδιά

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ένα ιδιαίτερο, ερωτευμένο ζευγάρι.

Όπως και να το δει κανείς, είναι μια παραμυθένια ιστορία αγάπης: Το αγόρι συναντά το κορίτσι και ζουν μαζί ευτυχισμένοι. Αλλά η ιστορία αγάπης της Jasmine Merino και του Ryan Said, δεν είναι και δα τόσο συνηθισμένη. Κι αυτό γιατί και οι δυο είναι τρανσέξουαλ και βρήκαν την αγάπη αφότου «αντάλλαξαν» φύλα. Ο Ryan, 24 ετών, ζει πλέον ως άντρας τα τελευταία 4 χρόνια και η Jasmine, 18 ετών, είναι μια εντυπωσιακή νεαρή εδώ και δυο χρόνια. Ωστόσο, αν και δεν έχουν ολοκληρώσει τις επεμβάσεις αλλαγής φύλου, λένε ότι το σεξ είναι εκπληκτικό καθώς έμαθαν πώς να προσαρμόζονται.

Το «αλλιώτικο» ζευγάρι, επιθυμεί κάποια μέρα στο μέλλον να παντρευτεί και να κάνει παιδιά. «Η σχέση μας είναι τέλεια γιατί και οι δυο ξέρουμε πώς είναι να είσαι άντρας και γυναίκα, οπότε πραγματικά καταλαβαίνει ο ένας τον άλλον. Μου αρέσει που ο Ryan είναι και αυτός τρανσέξουαλ, γιατί περνώ και εγώ από αυτή τη διαδικασία και δείχνει κατανόηση», λέει η Jasmine.

Πάντως το ζευγάρι, πριν βγει την ευτυχία, ήρθε αντιμέτωπο με μια σειρά από δυσκολίες. Ο Ryan,από το Οντάριο του Καναδά, λέει σχετικά: «Μεγαλώνοντας ήταν εξαιρετικά δύσκολο. Δεν ήξερα ποιος ήμουν και γνώριζα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Οι γονείς μου με ανάγκαζαν να συμπεριφέρομαι κοριτσίστικα ενώ εγώ φορούσα αγορίστικα ρούχα. Όταν αποκάλυψα στους γονείς μου την αλήθεια, δεν το αποδέχτηκαν- μου έκαναν τη ζωή δύσκολη και μου έλεγαν ότι ήμουν η ντροπή της οικογένειας», αναφέρει ο 24χρονος.

Η Jasmine που κατάγεται από την Καλιφόρνια, δηλώνει πως και η δική της ιστορία δεν ήταν ρόδινη. «Πάντα μου άρεσε να παίζω με τη μπάρμπι… Πάντα ήξερα ότι έπρεπε να είμαι κορίτσι», λέει.










Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.