Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Το κορίτσι που έκανε την ηρωινομανή μητέρα του να αλλάξει ζωή

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Έπαιρνε ναρκωτικά ακόμα και στην εγκυμοσύνη της αλλά η γέννηση της κόρης της τής έδωσε νέα πνοή - Δείτε φωτογραφίες.

Μητέρα δύο παιδιών σήμερα η 36χρονη Rachel Warman από τη Βρετανία είχε φτάσει σε τέτοιο σημείο από τον εθισμό της στην ηρωίνη που χρησιμοποιούσε τα επιδόματα που λάμβανε για το πρώτο της παιδί για να κάνει χρήση ναρκωτικών- ακόμα και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της στο δεύτερο.

Η γέννηση της κόρης της όμως και η αγωνία της να μην τη χάσει, την ώθησαν να μείνει μακριά από την ουσία που της κατέστρεφε τη ζωή και να προσπαθήσει να γίνει μια πραγματικά καλή μητέρα.

Παρά το δύσκολο ξεκίνημά της στη ζωή η μικρή Mia γεννήθηκε υγιής πριν από 19 μήνες και η Warman λέει πως το δέσιμο που ένιωσε αμέσως μαζί της ήταν η «σπρωξιά» που χρειαζόταν για να δει τη ζωή της με άλλο μάτι.

Μετά τη γέννηση της μικρής δεν ήταν όλα ρόδινα. Εκτός του ότι γεννήθηκε νωρίτερα από το αναμενόμενο και έμεινε ένα διάστημα στο νοσοκομείο, οι αρχές είχαν προειδοποιήσει τη Rachel πως αν το μωρό γεννιόταν με σύνδρομο στέρησης θα της το έπαιρναν.

Με τη βοήθεια της μητέρας της η 36χρονη τα κατάφερε και είναι πλέον «καθαρή» εδώ και 19 μήνες.

«Όλα δείχνουν πόσο χαμηλά είχα βουλιάξει με τον εθισμό μου στην ηρωίνη, χρησιμοποιούσα ακόμα και τα λεφτά από το επίδομα παιδιού για να πάρω ναρκωτικά. Ο μπαμπάς μου έπρεπε να μου παίρνει την κάρτα αναλήψεων για να με εμποδίσει από το να ξοδεύω τα λεφτά σε ναρκωτικά», περιγράφει η Rachel.

«Έφτασαν να δίνω έως 95 ευρώ τη μέρα για την ηρωίνη μου, ξόδευα σε αυτήν όλα μου τα λεφτά. Αλλά όταν γεννήθηκε η μία ξέσπασα σε κλάματα και δεν μπορούσε να σταματήσω, ανησυχούσα πάρα πολύ».

«Ήξερα πως αν γεννηθεί με στερητικά η πρόνοια θα μου την έπαιρνε. Στο μαιευτήριο η Mia γεννήθηκε με χαμηλό βάρος που δεν αυξανόταν, δεν μπορούσε να θηλάσει, εμφάνισε και ίκτερο. Δεν το πίστευα πως έπαιρνα ναρκωτικά στην εγκυμοσύνη μου ήμουν αποφασισμένη να μην τη χάσω».

Η 36χρονη λέει πως ο εθισμός της άρχισε στην εφηβεία της, όταν έμπλεξε με τις λάθος παρέες και ερωτεύτηκε ένα αγόρι που ήταν ήδη χρήστης. «Είπα να δοκιμάσω για να δω τι βίωνε εκείνος αλλά ήταν λάθος, από εκείνο το σημείο άρχισε η κατρακύλα μου», συνεχίζει.

Η γέννηση της Mia την έκανε να βάλει τη ζωή της σε άλλη ρότα και σήμερα προσφέρει εθελοντική εργασία και ελπίζει να γίνει δεκτή σε πρόγραμμα στήριξης ανθρώπων με εθισμούς για να μπορέσει με την εμπειρία της να τους βοηθήσει.

«Δεν έχω πάρει ηρωίνη από τότε που γεννήθηκε η Mia και αποδεικνύω κάθε εβδομάδα πως είμαι καθαρή. Μου έκαναν εξετάσεις δύο φορές την εβδομάδα στην αρχή αλλά πλέον δεν χρειάζεται να κάνω τόσο συχνά. Το κάνω όμως για να δείξω στους φίλους και την οικογένειά μου πως δεν παίρνω πια ναρκωτικά», λέει.


















Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.