Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

ΙΚΑ: Τι λένε οι δυο εμπλεκόμενοι του γιαουρτώματος για το συμβάν

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Γιατί γιαούρτωσα τον διευθυντή μου»


Τους λόγους που τον ώθησαν να γιαουρτώσει τον διευθυντή του εξήγησε ο υπάλληλος του υποκαταστήματος του ΙΚΑ στον Βόλο μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.

Ο κ. Αχιλλέας Καλυβιώτης τόνισε πως από το 2009 έχει εμπλακεί σε μια δικαστική περιπέτεια κατηγορούμενος για κατάχρηση εξουσίας από την διεύθυνση ξενοδοχειακής μονάδας στην Αλόννησο, την οποία έλεγξε για πολεοδομικές παραβάσεις, ενώ άφησε αιχμές για την στάση του διευθυντή του.

«‘Κόψε το λαιμό σου. Δε βάζω κανένα νομικό να χειριστεί την υπόθεσή σου στο δικαστήριο’, μου είπε», καταγγέλλει ο κ. Καλυβιώτης.

Δείτε το βίντεο του Mega:





-----------------

Διευθυντής ΙΚΑ Βόλου: Με γιαούρτωσε επειδή δεν τον έκανα προϊστάμενο
Απάντηση σε όσα του καταλογίζει ο υπάλληλος του ΙΚΑ Βόλου για το γιαούρτωμα έδωσε ο διευθυντής της υπηρεσίας με δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.

«Μου είπε θέλω να σε ευχαριστήσω για ένα πράγμα. Μου πέταξε πάνω στο γραφείο τρία-τέσσερα γιαουρτάκια. Αυτό το έκανε διότι εγώ δε τον έκανα προϊστάμενο σε ένα τμήμα όπου μια συνάδελφος έχει πάρει σύνταξη», σημείωσε ο κ. Δημήτρης Βάμδας.

Δείτε το βίντεο του Mega:



Πηγή: http://www.enikos.gr και http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.