18.000 Βραζιλιάνοι ταξιτζήδες ήταν συνδεδεμένοι με την ελληνική εφαρμογή.
Το νικητήριο γκολ στην ασφάλεια και τη συνέπεια για τη μεταφορά εκατομμυρίων τουριστών και θεατών των αγώνων του Μουντιάλ έβαλε η ελληνική εταιρεία, Taxibeat, στη Βραζιλία. Εδώ και τρία χρόνια, η διάσημη πλέον, ελληνική εφαρμογή για αναζήτηση και αξιολόγηση ταξί, έχει αγκαλιάσει την Ευρώπη και τη λατινοαμερικανική ήπειρο, ενώ ετοιμάζεται να κάνει τα πρώτα της βήματα και στην Ασία.
Ήδη η εταιρεία εξυπηρετεί συναλλαγές άνω των 40 εκατ. δολαρίων, σε αξία, ενώ εμφανίζει ρυθμό ανάπτυξης 18% λιγότερο μηνιαίως με πάνω από 4 εκατ. δολάρια επιπλέον χρηματοδοτήσεις.
Το Taxibeat δικαίως θεωρείται ως η πιο επιτυχημένη επιχειρηματική ιδέα στην Ελλάδα.
Πριν ακόμα σφυρίξουν το εναρκτήριο λάκτισμα των αγώνων στο γήπεδο «Αρένα ντε Σάο Πάολο», στο Σάο Πάολο και του «Μαρακανά» στο Ρίο ντε Τζανέιρο, ήδη 18.000 Βραζιλιάνοι ταξιτζήδες, σύμφωνα με πληροφορίες, συνεργάζονταν με το Taxibeat από τα 55.000 συνολικά ταξί που υπάρχουν στις δύο μεγάλες πόλεις καταλαμβάνοντας το 30% της αγοράς, ενώ έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 250.000 downloads για συσκευές iOS και Android.
Πολλά κοινά υπάρχουν μεταξύ Ελλήνων και Βραζιλιάνων οδηγών ταξί, σίγουρα όμως το επιχειρηματικό ρίσκο ήταν πολύ μεγαλύτερο λόγω του ανταγωνισμού και της βασικής λειτουργίας της εφαρμογής: αυτή της αξιολόγησης από τους επιβάτες, διαμορφώνοντας το προφίλ του οδηγού.
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.