Η πολιτική της περικοπής δρομολογίων έχει ως θύματα τους κατοίκους αλλά και τους επιχειρηματίες, αφού καθίσταται αδύνατος κάθε προγραμματισμός, με συνέπεια το μεγαλύτερο κόστος.
Ανεκτέλεστα δρομολόγια με συστηματικές ακυρώσεις και καθυστερήσεις, συχνές βλάβες και ακινητοποιήσεις πλοίων, αλλά και καταργήσεις δρομολογίων λόγω οικονομικής ύφεσης έχουν δημιουργήσει το τελευταίο διάστημα μια ανοιχτή πληγή στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες του Βορειανατολικού Αιγαίου.
Με την ομαλή σύνδεση αυτών των νησιών με την υπόλοιπη Ελλάδα να παραμένει ένα διαρκές ζητούμενο, οι μετακινήσεις των κατοίκων μοιάζουν πολλές φορές στη διάρκεια του χειμώνα με οδύσσεια.
Νησιά όπως η Λήμνος, η Ικαρία, η Σάμος, οι Φούρνοι, ο Αϊ Στράτης και τα Ψαρά βουλιάζουν στη «μαύρη τρύπα» των άγονων γραμμών. Άλλα νησιά, όπως η Χίος και η Μυτιλήνη που εξυπηρετούνται κατά βάση με ελεύθερες γραμμές, έρχονται αντιμέτωπα με την πολιτική των περικοπών δρομολογίων από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες στο όνομα της μείωσης των λειτουργικών εξόδων.
Την κατάσταση που βιώνουν οι κάτοικοι σε αυτά τα νησιά περιγράφει στο «Έθνος» ο δήμαρχος Ικαρίας, Χριστόδουλος Σταυρινάδης: «Αν κάποιος από την Κυριακή μέχρι και την Τετάρτη χρειαστεί να διαμετακομιστεί από το νοσοκομείο της Ικαρίας, που βρίσκεται στον Άγιο Κήρυκο στο νοσοκομείο της Σάμου, πχ για αξονική τομογραφία, θα χρειαστεί να ταξιδέψει 7 ώρες. Πρώτα με ασθενοφόρο 1 ώρα σε άθλιο οδικό δίκτυο και κατόπιν ακτοπλοϊκώς: Φούρνοι-Καρλόβασι-Βαθύ».
Οι κάτοικοι αδυνατούν να διεκπεραιώσουν δικαστικές και φορολογικές υποθέσεις λόγω του ακτοπλοϊκού κενού.
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.