Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2014

Απαγορεύεται η είσοδος σε … μωρά που κλαίνε

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ένας από τους κορυφαίους σεφ του Σικάγο, ο Grant Achatz, με ένα καυστικό tweet προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις για το αμφιλεγόμενο ζήτημα αν τελικά πρέπει να απαγορεύεται στους πελάτες ακριβών και exclusive εστιατορίων να παίρνουν μαζί τους μικρά παιδιά, που μπορεί με το κλάμα τους ή τη ζωηράδα τους να γίνουν ενοχλητικά.

Όλα ξεκίνησαν το περασμένο Σάββατο, όπου σύμφωνα με το tweet του σεφ στο βραβευμένο με 3 αστέρια Michelin εστιάτοριο του, Alinea, ένα ζευγάρι είχε φέρει μαζί του το μόλις 8 μηνών μωρό τους.

To μωρό δεν σταματούσε να κλαίει, και σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε o Αchatz, δέχθηκε αρκετά παράπονα από τους υπόλοιπους θαμώνες που επιθυμούσαν να γευτούν τα gourmet εδέσματα χωρίς την ανεπιθύμητη «συναυλία» .



Η δημοσίευση του εν λόγω tweet έφερε τα πάνω κάτω, καθώς πολλοί χρήστες έσπευσαν να καταθέσουν τη δική τους άποψη σχετικά με το ζήτημα φανερώνοντας ότι δεν υπάρχει μια κοινή γραμμή σκέψης.

Τον σεφ υπερασπίστηκαν αρκετοί συνάδελφοί του που θεωρούν πως έχει δίκιο και πως εφόσον οι ενήλικες δεν μπορούν να καταλάβουν πότε και που δεν μπορούν να έχουν τα παιδιά τους μαζί, τότε θα πρέπει αυτό να ορίζεται από τους ιδιοκτήτες καταστημάτων. Την ίδια άποψη υιοθέτησαν και πάρα πολλοί πελάτες.

Η Ηuffington Post προχώρησε σε διαδικτυακή δημοσκόπηση και έως τώρα πάνω από τους μισούς έχουν ψηφίσει πως θα ήταν θεμιτό να απαγορευτούν τα παιδιά στα υψηλού επιπέδου εστιατόρια. Μόλις το 30% ψήφισε "όχι", αλλά θα πρέπει οι γονείς να είναι πιο υπεύθυνοι.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας Chicago, οι γονείς ήταν αναγκασμένοι να φέρουν το παιδί τους, γιατί είχαν ήδη προπληρώσει τη θέση που άνηκε σε κάποιο φίλο τους ο οποίος ακύρωσε την τελευταία στιγμή.

Η πολιτική του εστιατορίου δεν επιτρέπει την επιστροφή των χρημάτων σε τέτοιες περιπτώσεις, μιας και η λίστα αναμονής είναι μεγάλη, οπότε προκειμένου το συγκεκριμένο ζευγάρι να πληρώσει κενή καρέκλα, έφερε το μικρό τους.



Μιλώντας στο τηλεοπτικό δίκτυο ΑBC, ο Grant Achatz εξήγησε πως οι πελάτες του πληρώνουν πολλά λεφτά για να βιώσουν μια μοναδική εμπειρία και παρόλο που αγαπάει τα παιδιά και σέβεται την προσωπικότητα και τα δικαιώματα όλων των ανθρώπων, πρέπει να γίνει αντιληπτό πως το ίδιο ισχύει και για τους υπόλοιπους 80, που εκείνο το βράδυ δεν ευχαριστήθηκαν καθόλου.

Είναι γεγονός ότι και στη χώρα μας, τα μωρά και τα παιδιά εν γένει δεν είναι πάντα ευπρόσδεκτα στα ακριβά και καλά εστιατόρια, ενώ υπάρχουν και τα εστιατόρια που φροντίζουν τους λιλιπούτειους πελάτες τους με ειδικά μενού, παιχνιδιάρικους χώρους και δραστηριότητες για παιδιά.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.