Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Αυτοκτόνησε μαθητής κατά τη διάρκεια του διαλείμματος

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δεν άντεχε άλλο τα σχόλια των συμμαθητών του.

Ο Derek Brundrett, 14 ετών, βρέθηκε νεκρός στο χώρο του σχολείου του στο Pembrokeshire στη δυτική Ουαλία.

Όπως αναφέρει η βρετανική Daily Mail, αποφάσισε να θέσει τέρμα στη ζωή του κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος για φαγητό, γιατί δεν άντεχε άλλο τα πειράγματα και τα σχόλια από τους συμμαθητές του.

Οι δάσκαλοι και οι μαθητές του σχολείου δεν μπορούν να πιστέψουν ότι αποφάσισε να προβεί σε αυτήν την πράξη.




Ο πατέρας του David Brundrett αναζητά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εκείνους που κορόιδευαν το γιο του και τον ανάγκασαν να φτάσει σε αυτό το σημείο.

Σε ένα συγκινητικό μήνυμα που άφησε στο Facebook έγραψε: «Στο γιο μου Derek. Συγνώμη που δεν ήμουν εκεί για σένα. Έπρεπε να έχω προσπαθήσει περισσότερο. Θα σε έχω πάντα στο μυαλό μου κάθε λεπτό, κάθε ημέρας, όπως έκανα από την πρώτη στιγμή που γεννήθηκες. Θα μου λείψεις όσο κανένας σε αυτόν τον κόσμο και όσο τίποτε άλλο» και συνέχισε: «Απευθύνομαι σε εσάς που τον κοροϊδεύατε. Στους γονείς σας. Θα σας βρω όλους. Τώρα η ζωή μου δεν έχει πια άλλη αξία».

Ο Derek πήγε κανονικά στο σχολείο του χτες Πέμπτη, όμως οι συμμαθητές του παρατήρησαν ότι δεν επέστρεψε στην τάξη μετά το μεσημεριανό διάλειμμα.

Βρέθηκε κρεμασμένος σε κοντινή απόσταση από το σχολείο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.