Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Επιπλέον χρήματα από χαροκαμένο επιβάτη ζήτησε η Ryanair

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η οικογένειά του ξεκληρίστηκε σε πυρκαγιά και τον χρέωσαν επιπλέον 160 λίρες για να πετάξει νωρίτερα.
Απάνθρωπο και ψυχρό πρόσωπο έδειξε η μεγαλύτερη και πιο γνωστή εταιρεία χαμηλού κόστους στην Ευρώπη. Η Ryanair, μπροστά στο επιπλέον κέρδος, παρέβλεψε τον ανθρώπινο παράγοντα και επέμεινε στο να χρεώσει επιπλέον έναν επιβάτη για αλλαγή δρομολογίου αν και ο ίδιος τους εξήγησε ότι ήθελε να πετάξει νωρίτερα μέσα στην ημέρα, γιατί μόλις ενημερώθηκε ότι όλη η οικογένεια του πέθανε!

Ο Dr Ταφίκ Σαττάρ θα πετούσε στις 9.40 το πρωί της Παρασκευής από το Δουβλίνο, όπου εργαζόταν, στο Λέστερ της Αγγλίας, για να δει την οικογένεια του.

Στις 3 τα ξημερώματα την ημέρα της πτήσης χτύπησε το τηλέφωνό του. Η αστυνομία του Λέστερ τον ενημέρωσε ότι το σπίτι του κάηκε, χωρίς να του δώσει περισσότερες πληροφορίες.

Ο 52χρονος χειρούργος έτρεξε αμέσως στο αεροδρόμιο και στις 5.30, τέσσερις ώρες πριν τη πτήση του, το κινητό του ξαναχτύπησε. Μέσα στο σπίτι βρισκόταν όλη του η οικογένεια. Η γυναίκα του και οι 2 έφηβοι γιοι του ήταν νεκροί.

Συντετριμμένος, ο Ταφίκ Σαττάρ πλησιάζει στο γκισέ της αεροπορικής εταιρίας και με δάκρυα στα μάτια εξηγεί τι του συμβαίνει και ζητά να πετάξει νωρίτερα, με την αμέσως επόμενη πτήση. Το αεροπλάνο έφευγε στις 5 και μισή αντί για τις 9.40 που είχε εισιτήριο.

Τότε, ευγενέστατα και πολύ επαγγελματικά, η υπάλληλος της εταιρίας Ryanair, ζήτησε από τον χαροκαμένο επιβάτη επιπλέον 160 λίρες για να του αλλάξει το εισιτήριο και να μπορέσει να φτάσει νωρίτερα στη νεκρή οικογένειά του.

Αν και η επιβολή επιπλέον χρέωσης είναι συνήθης τακτική στις αεροπορικές εταιρίες για αλλαγή εισιτηρίου, ο 52χρονος γιατρός κατήγγειλε το γεγονός στην Ιρλανδέζικη Daily Mail και το θέμα πήρε διαστάσεις.

«Σοκαρίστηκα. Σκέφτηκα ότι, δεδομένης της κατάστασης μου και επειδή είχα ήδη πληρώσει το εισιτήριο της επιστροφής, δεν θα με χρέωναν», είπε ο Σαττάρ.

Η κατακραυγή, που προκάλεσε το δημοσίευμα, έκανε τον εκπρόσωπο της Ryanair να δηλώσει ότι η εταιρία δεν θα έπρεπε να χρεώσει τον επιβάτη λόγω της εξαιρετικής περίπτωσης. Μάλιστα, του έστειλε συλλυπητήρια επιστολή, όπου του ζητούσε συγνώμη για το περιστατικό «κάτω από αυτές τις τραγικές συνθήκες» και του επέστρεψε τα χρήματα της επιπλέον χρέωσης.

Κατόπιν εορτής φυσικά…




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.