Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Τεστ: Πόσο κινδυνεύεις από το άγχος;

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Υπάρχει περίπτωση η ίδια μας η προσωπικότητα να μας προκαλεί άγχος; Η προσωπικότητα είναι ένα χαρακτηριστικό με το οποίο γεννιόμαστε και το οποίο επηρεάζει τη συμπεριφορά που θα εκδηλώσουμε. Υπάρχουν τύποι προσωπικότητας που είναι πιο επιρρεπείς στο άγχος; Σύμφωνα με αρκετούς επιστήμονες, ναι. Έχει υποστηριχθεί λοιπόν ότι οι άνθρωποι κατατάσσονται σε δυο είδη προσωπικότητας που έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και κινδυνεύουν ή όχι από τις επιπτώσεις των χαρακτηριστικών αυτών

Tύπος Α Είναι υπερκινητικός ανυπόμονος, εκρηκτικός, ανυπόμονος, φιλόδοξος δυναμικός, διακατέχεται από εργασιομανία, αγωνίζεται διαρκώς να αποδείξει και να επιτύχει ακολουθώντας εξοντωτικούς ρυθμούς.

Τύπος Β Είναι χαλαρός, υπομονετικός, μη ανταγωνιστικός και γενικά νιώθει ικανοποιημένος από τη ζωή του και αισιόδοξος.

Σύμφωνα με αυτούς τους ερευνητές η υγεία όσων ανήκουν στον τύπο προσωπικότητας Α κινδυνεύει όσο κινδυνεύει η υγεία ενός καπνιστή και βέβαια όλοι γνωρίζουμε τις επιπτώσεις του καπνίσματος. Ο τύπος προσωπικότητας Α είναι πιο πιθανό επίσης να εξαρτηθεί από ουσίες ενώ διατρέχει διπλάσια πιθανότητα εμφάνισης καρδιακών νοσημάτων. Αντίθετα, ο τύπος προσωπικότητας Β είναι πολύ λιγότερο ευάλωτος σε μεγάλο εύρος ασθενειών που σχετίζονται με το άγχος. Αν αναπτύξει καρδιακή ασθένεια (είναι πολλοί οι λόγοι που οδηγούν σε καρδιοπάθειες) είναι 5 φορές λιγότερο πιθανόν να έχει δεύτερο έμφραγμα.

Είστε τύπος Α ; Σημειώστε ναι σε όσα ισχύουν για εσάς.

Συνήθως είμαι βιαστικός

Σφίγγω τα δόντια μου συχνά ακόμα και στον ύπνο.

Δυσκολεύομαι να συγκεντρωθώ όταν μου μιλάει κάποιος

Γενικά είμαι δύσπιστος απέναντι στους ανθρώπους

Συνήθως κάνω πολλά πράγματα ταυτόχρονα

Συνήθως μου λένε οι άλλοι να χαλαρώσω.

Δυσκολεύομαι πολύ να περιμένω σε ουρά ή να είμαι κολλημένος στην κίνηση

Μιλάω πολύ γρήγορα

Το πρόσωπό μου είναι συνήθως σφιγμένο

Συχνά διακόπτω τους άλλους όταν μιλάνε

Βάζω σε προτεραιότητα τις επιδόσεις μου και μετά τις σχέσεις μου

Έχω μια σημαντική ανάγκη για αναγνώριση

Συνήθως επιλέγω δουλειές που είναι πολύ απαιτητικές

Τελειώνω πάντα πρώτος το φαγητό μου

Περπατάω πάντα γρηγορότερα από τους άλλους

Στριφογυρίζω στο κρεβάτι μου έχοντας έγνοιες

Ενοχλούμαι πολύ όταν καθυστερούν οι άλλοι ή δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους

Πολύ συχνά ο νους μου πάει στο χειρότερο σενάριο

Ιδρώνω συχνά ιδίως στο μέτωπο και στο πανω χείλος

Είμαι πιο ανταγωνιστικός από τους γύρω μου

Με αναστατώνει το να με πουν μέτριο σε κάτι

Θυμώνω με τον εαυτό μου υπερβολικά όταν κάνω λάθη

Νιώθω διαρκώς ανυπομονησία

Νιώθω άβολα όταν δεν κάνω κάτι το παραγωγικό

Αναστατώνομαι όταν κάποιος είναι καλύτερος από μένα σε κάτι που έκανα και εγώ

Αν σημειώσατε περισσότερες από 5 προτάσεις θα πρέπει να αναρωτηθείτε αν ο τρόπος με τον οποίο βλέπετε τη ζωή σας είναι επιζήμιος για την υγεία σας. Σκεφτείτε τους λόγους για τους οποίους διακατέχεστε από υπερβολική ανταγωνιστική διάθεση, ανυπομονησία και τελειομανία. Τι να σας κυνηγάει; Ποιον προσπαθείτε να εντυπωσιάσετε έστω και υποσυνείδητα; Τι φοβάστε ότι μπορεί να συμβεί αν δεν προλάβετε να τα κάνετε όλα; Τι πιστεύετε ότι θα συμβεί αν δεν περάσουν όλα από το χέρι σας;


Πηγή: http://boro.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.