Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Έχασε τα περιττά κιλά και... την χώρισε ο άνδρας της

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Μια υπέρβαρη γυναίκα, η οποία αποφάσισε να χάσει τα παραπανίσια της κιλά, αποκαλύπτει πώς η νέα της καλλίγραμμη φιγούρα κατέστρεψε το γάμο της.



Πρόκειται για την 36χρονη Άνγκελα Κρίκμορ, από το Λονδίνο, η οποία ζύγιζε 83 κιλά και μια μέρα αποφάσισε να κάνει τα αδύνατα δυνατά για αλλάξει τον σωματότυπό της.



Όπως εξομολογείται η κοπέλα, χρειάστηκε να προσπαθήσει σκληρά προκειμένου να πετύχει το επιθυμητό για αυτήν αποτέλεσμα. Έτρεχε καθημερινά, ακολουθούσε αυστηρό πρόγραμμα διατροφής και όλα αυτά για να την χωρίσει στο τέλος ο άνδρας της.

Η Άνγκελα αναφέρει χαρακτηριστικά στη Daily Mail: «Ένιωσα όμορφη όταν έχασα τα κιλά. Νόμιζα ότι και ο άνδρας μου θα αισθανόταν το ίδιο. Ωστόσο, η εξωτερική πίεση από την οικογένεια και τους φίλους μου με έκανε να νιώθω πολύ αμήχανα».



Η Άνγκελα παραδέχεται ότι κατά το διάστημα που προσπαθούσε να απαλλαγεί από τα περιττά κιλά είχε παραμελήσει κατά κάποιον τρόπο τον άνδρα της.

"Οι νέες μου διατροφικές συνήθειες απαιτούσαν μια ολική ανανέωση στον τρόπο που μαγείρευα μέχρι πριν λίγο καιρό και στον τρόπο που έβλεπα γενικά το φαγητό", επισημαίνει η κοπέλα.

"Φυσικά ο γιος μου και ο άνδρας μου δεν ήθελαν να ακολουθήσουν τον νέο τρόπο ζωής μου",προσθέτει.



Τα πράγματα άρχισαν να χειροτερεύουν όταν ξεκίνησα γυμναστήριο. Στην αρχή η άσκηση έμοιαζε βουνό για την 36χρονη, στη συνέχεια όμως μαγεύτηκε από τον κόσμο του bodybuilding, κάτι που αργότερα την οδήγησε στην απόκτηση πτυχίου αθλητισμού και διατροφής.



Και μπορεί η Άνγκελα μέσα από αυτή τη διαδικασία να ανακάλυψε τον υγιεινό τρόπο ζώης, έχασε, ωστόσο, τον σύζυγό της και άλλους κοντινούς της ανθρώπους που δεν μπορούσαν να την ακολουθήσουν σε αυτό το ταξίδι.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.