Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Εκπαιδευτικά ρομπότ θα μοιραστούν δωρεάν σε σχολεία της ΕΕ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Πρόταση έργου στην οποία συμμετέχει και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Σε δημοτικά σχολεία και γυμνάσια της Ευρωπαϊκής 'Ενωσης θα μοιραστούν δωρεάν περίπου 2.000 εκπαιδευτικά ρομπότ, βάσει πρότασης που υποβλήθηκε σε πανευρωπαϊκό πρόγραμμα, το επιστημονικό μέρος της οποίας σχεδίασε το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Πανεπιστημίου, η πρόταση κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ 207 επιστημονικών προτάσεων που κατατέθηκαν από τουλάχιστον 2.100 πανεπιστήμια, ερευνητικά ινστιτούτα και άλλους φορείς στο πρόγραμμα HORIZON 2020 της ΕΕ.

Αντικείμενο της ερευνητικής ομάδας του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με υπεύθυνο τον επίκουρο καθηγητή, Νικόλαο Φαχαντίδη, είναι η μελέτη, σχεδίαση και υλοποίηση αλληλεπιδραστικών ρομπότ κατάλληλων για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών και κοινωνικών στόχων του προγράμματος, τα οποία θα «μεγαλώνουν» παράλληλα με την πρόοδο των μαθητών και θα μοιραστούν σε μαθητές και σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ανά την Ευρώπη.

Το ακρωνύμιο της ερευνητικής πρότασης είναι SΤΙΜΕΥ (Science, Technology, Innovation, Mathematics Education for the Youth) και βαθμολογήθηκε με άριστα στο θέμα της «Προσέλκυσης των νέων στις Θετικές Επιστήμες και στα σχετικά επαγγέλματα»), ενός τριετούς έργου, συνολικού προϋπολογισμού 4 εκατ. ευρώ.

Όπως επισημαίνει ο κ. Φαχαντίδης, «στο πλαίσιο του STIMEY, θα αναπτυχθούν καινοτόμες τεχνολογίες και παιδαγωγικές μέθοδοι, που θα ενισχύουν τους μαθητές στο να προσεγγίσουν τις θετικές επιστήμες σε επιστημονική αλλά και κοινωνική διάσταση, θα τους συνδέουν με θεσμούς άτυπης εκπαίδευσης αλλά και επαγγελματικούς φορείς στην πράξη», ενώ συνάμα θα υποστηρίζουν εκπαιδευτικούς και γονείς.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.