Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

Θανατοποινίτης ζήτησε να εκτελεστεί νωρίτερα από το προγραμματισμένο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Έχω αποδεχτεί τη μοίρα μου», είπε πριν τη θανατηφόρα ένεση.

Ο Daniel Lee Lopez ζούσε μια ζωή για την οποία είχε ειλικρινά μετανιώσει. Και απλά ήθελε να βάλει τέλος. Η επιθυμία του 27χρονου θανατοποινίτη κατάφερε τελικά να υλοποιηθεί όταν εκτελέστηκε νωρίτερα απ' ό,τι είχε προγραμματιστεί.

Daniel Lee Lopez

Ο Lopez έγινε ο δέκατος θανατοποινίτης που εκτελέστηκε στο Τέξας από την έναρξη του έτους. Από αυτούς, ήταν ο μοναδικός που ζήτησε η εκτέλεσή του να δρομολογηθεί νωρίτερα. Ο 27χρονος είχε καταδικαστεί πριν από έξι χρόνια, στην εσχάτη των ποινών για τη δολοφονία ενός αστυνομικού κατά τη διάρκεια καταδίωξης.

Ο Lopez παρέσυρε και σκότωσε τον αστυνομικό Stuart Alexander τον Μάρτιο του 2009: ο νεαρός τον χτύπησε με μεγάλη ταχύτητα και το σώμα του εκτινάχτηκε σε απόσταση τουλάχιστον 54 μέτρων.

Όπως αναφέρουν τα διεθνή μίντια, ο θανατοποινίτης εκτελέστηκε με θανατηφόρο ενέσιμο διάλυμα στις 18:31 τοπική ώρα (04:31 της Πέμπτης ώρα Ελλάδας) στη φυλακή του Χάντσβιλ.

«Έχω αποδεχτεί τη μοίρα μου», είπε ο Lopez λίγο πριν την εκτέλεσή του. «Είμαι έτοιμος να προχωρήσω», κατέληξε.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.