Κυριακή, 16 Νοεμβρίου 2014

Πώς να χαλαρώσετε όπου κι αν βρίσκεστε

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Θέλετε μερικά λεπτά για να συγκεντρωθείτε, αλλά δεν ξέρετε πώς μπορεί να ηρεμήσει το μυαλό σας; Η Jill Miller, συγγραφέας του The Roll Model, μοιράζεται μια απλή τεχνική διαλογισμού που μπορεί να γίνει οπουδήποτε.

Δεν έχετε παρά να κλείσετε τα μάτια σας, στο σημείο όπου κάθεστε και να ενώσετε τον αντίχειρα με τον δείκτη και των δύο σας χεριών και να προσπαθήσετε να νιώσετε τους χτύπους της καρδιάς σας. Μπορεί να χρειάζεται λίγη ησυχία για να το πετύχετε, αλλά όταν αισθανθείτε στα δάχτυλά σας τους χτύπους της καρδιάς σας, πάρτε μία εισπνοή για 4 δευτερόλεπτα και εκπνεύστε. Η διάρκεια της εκπνοής σας να είναι 6 δευτερολέπτων. Να θυμόσαστε ότι η εκπνοή πρέπει να έχει μεγαλύτερη διάρκεια από την εισπνοή. Για αρχή μία εισπνοή τεσσάρων δευτερολέπτων και μία εκπνοή έξι δευτερολέπτων είναι μια χαρά!

Δείτε το βίντεο:




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.