Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Νοσοκόμα φιλοξενεί 175 γάτες με λευχαιμία

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τα παιδιά της μένουν μαζί και παίζουν με τα ζώα - Δείτε το βίντεο.

Η νοσοκόμα Maria Torero από το Περού, φιλοξενεί στο σπίτι της 175 γάτες με λευχαιμία σε τελικό στάδιο.

Η 45χρονη νοσοκόμα έχει γεμίσει το διαμέρισμά της με κρεβατάκια και δεκάδες κουτιά με άμμο. Μάλιστα, σύμφωνα με την Dailymail, ξοδεύει περίπου 1.785 δολάρια το μήνα για τη φροντίδα τους, τα μισά τα εξασφαλίζει από δωρεές και τα υπόλοιπα από τη δουλειά της ως νοσοκόμα.

«Πολλοί μου έχουν προτείνει να μετατρέψω το σπίτι μου σε καταφύγιο για υγιείς γάτες, αλλά αυτός δεν είναι ο ρόλος μου. Εγώ είμαι νοσοκόμα. Καθήκον μου είναι να φροντίζω τους ασθενείς» δήλωσε μιλώντας στο Associated Press.

Τα τελευταία πέντε χρόνια, η Torero, βρίσκει τις γάτες στους δρόμους και τις αγορές της Λίμα και τις εξετάζει για ασθένειες, από ψύλλους, παράσιτα και υποσιτισμό μέχρι λευχαιμία. Μάλιστα παίρνει μόνο τις ενήλικες γάτες για να αποφευχθεί η εξάπλωση της νόσου στις νέες γενιές.

Έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου τη φροντίδα των ζώων, τα οποία και καθαρίζει από τα παράσιτα, με τα χέρια της είναι γεμάτα γρατζουνιές καθώς οι γάτες αντιστέκονται στις ενέσεις.

Τα τρία παιδιά της, ηλικίας 16, 14, και 6, μοιράζονται το διαμέρισμα και συχνά παίζουν με τις γάτες.




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.