Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2014

Η συμβουλή της ημέρας

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Μην υποτιμάτε την αποθεραπεία.

Η αποθεραπεία αποτελεί το κομμάτι της προπόνησης αμέσως μετά το κύριο μέρος και πριν τις διατάσεις. Αποτελείται από ασκήσεις αερόβιου τύπου, μέτριας έως χαμηλής έντασης. Παρόλο που συνήθως την υποτιμάς ή έστω τη βαριέσαι, η αποθεραπεία παίζει σημαντικό ρόλο τόσο στο αποτέλεσμα της άσκησης όσο και στην αποφυγή του μυϊκού πόνου.

Γιατί να κάνεις αποθεραπεία

Με τη διαδικασία της αποθεραπείας ρίχνεις ομαλά τους παλμούς από το έντονο κύριο μέρος της προπόνησης που μόλις ολοκλήρωσες.

Είναι απαραίτητη για την απομάκρυνση του γαλακτικού οξέος από τους μυς σου, το οποίο παράγεται μέσα από την έντονη προσπάθεια στο κύριο μέρος, δίνοντας την αίσθηση του “καψίματος”. Αυτό το "κάψιμο" είναι που ευθύνεται για τον καθυστερημένο μυϊκό πόνο, ο οποίος δεν είναι δείκτης μιας δυνατής προπόνησης, όπως λανθασμένα πολλοί πιστεύουν.

Πώς θα γίνει σωστά

Η αποθεραπεία συνίσταται να διαρκεί 5– 10 λεπτά για να επιτύχει το σκοπό της. Ξεκινάς με ασκήσεις μέτριας έντασης και σταδιακά προχωράς σε λιγότερο απαιτητικές. Φρόντισε με τις ασκήσεις αυτές να καλύψεις όλες τις μυικές ομάδες τις οποίες γύμνασες στο κύριο μέρος, όπου στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό σημαίνει ολόκληρο το σώμα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.