Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

«Είναι μια κατάσταση σιχαμένη και αηδιαστική»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Στα όριά της έφτασε με την ανορεξία η Νανά Καραγιάννη.

Την ασθένειά της, την ανορεξία, παραδέχεται ότι έχει αποδεχτεί η Νανά Καραγιάννη, που όπως λέει έφτασε στα όρια της με μία κατάσταση «σιχαμένη και αηδιαστική».

«Αρχικά, όταν το συνειδητοποίησα, σοκαρίστηκα. Έμαθα ότι δεν πρέπει να ασχολούμαστε με ανούσια πράγματα, ότι δεν είναι δυνατόν να αγχωνόμαστε με τόσες ανοησίες καθημερινά, ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο, ότι στ' αλήθεια η εμφάνιση δεν μετράει, αντιλήφθηκα τι σημαίνει η ρήση "υγεία πάνω απ' όλα". Νομίζω ότι δεν μπορούσα να το αποφύγω και ενδεχομένως έπρεπε να φάω τη σφαλιάρα μου. Απλά έπρεπε να το έχω διαχειριστεί πιο σωστά. Αυτό μου το χρεώνω απόλυτα» λέει.



«Η ίδια η ασθένεια είναι οριακή. Όσο είσαι μέσα σ' αυτή, βρίσκεσαι στα όρια. Περισσότερο ή λιγότερο, εντέλει δεν έχει σημασία Είναι μια κατάσταση σιχαμένη και αηδιαστική», εξομολογείται στο περιοδικό Εγώ.

Και καταλήγει: «Μόνο με τον εαυτό μου τα έβαλα. Δεν είμαι μικρή. Είχα υποστήριξη και καθοδήγηση. Εισέπραξα βοήθεια. Άλλοι άνθρωποι δεν τα έχουν αυτά και παλεύουν πολύ πιο δύσκολα μόνοι τους. Ενώ ποτέ δεν υπήρξα αχάριστη, δεν κινήθηκα όσο γρήγορα έπρεπε. Μου το χρεώνω αυτό. Αποφάσισα όμως ότι οφείλω να γίνω καλά στον εαυτό μου και στους δύο ανθρώπους που είναι ακόμη δίπλα μου με τέτοια θέρμη και αγάπη».



Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.